Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و تنی چند از مدیران ارشد این معاونت، از محل پروژه احداث زیرگذر کوی نصر بازدید کردند تا ضمن پایش ترافیک صبحگاهی محدوده تقاطع بزرگراه‌های شهید چمران و جلال آل احمد، انجام مراحل تکمیلی این پروژه راهگشای ترافیکی مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به پروژه احداث مرکز نمایش‌های آئینی صبا رفت تا اقدامات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با هدف بازفعال سازی این پروژه نیمه تمام فرهنگی را مورد پیمایش قرار دهد.

در ادامه این بازدید میدانی، آخرین وضعیت اجرایی پروژه بهسازی پیاده راه لاله زار مورد پایش قرار گرفت و درباره اقدامات باقی مانده به منظور تکمیل و آماده سازی این طرح بحث و تبادل نظر شد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران هم اکنون در حال بازدید از آخرین وضعیت اجرایی پروژه احداث ساختمان خانه شهر است؛ پروژه‌ای که به تازگی وارد مرحله اجرای نازک کاری و تکمیل نما شده است.

همچنین مجید فراهانی طی بازدید میدانی از آخرین وضعیت اجرایی بخش‌های مختلف زیرگذر چهارراه گلوبندک را مورد پیمایش قرار گرفت.

در بازدید عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از پروژه احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک، لزوم اتمام هرچه سریعتر عملیات اجرایی مورد تاکید قرار گرفت و درباره موارد مهمی از قبیل برنامه زمان بندی و نحوه تکمیل بخش‌های مختلف این زیرگذر، بحث وتبادل نظر شد.

گفتنی است تکمیل عملیات اجرایی زیرگذر گلوبندک به تازگی و با توجه به تجربیات ارزشمند سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در اجرای تونل‌های ترافیکی به این سازمان سپرده شده است. این زیرگذر پیاده شهری پس از تکمیل و بهره برداری، ضلع غربی خیابان ۱۵ خرداد را از زیر خیابان خیام به ضلع شرقی آن متصل ساخته و در نتیجه مشکل تداخل تردد پیاده و سواره در خیابان خیام و چهارراه گلوبندک را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه های عمرانی زیرگذر گلوبندک بهسازی پیاده راه پروژه احداث شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه مصوبات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع سفرهای رئیس جمهور به استان خوزستان، یکی از محل‌های تأمین اعتبار پروژه ها، مسئولیت‌های اجتماعی نفت است که امروز با حضور مشاور وزیر و مدیر پروژه های نظارت بر طرح‌های عمرانی و تک تک دستگاه‌های اجرایی بر آخرین وضعیت پروژه‌ها در سطح استان مروری داشتیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در این جلسه توصیه شده تا در راستای جذب حداکثری اعتبارات تلاش و شتاب خوبی در استان صورت گیرد. عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود و این گونه نباشد که در یکی دو شهر تمرکز داشته باشیم.

وی بیان کرد: امید است با کمکی که مجموعه وزارت نفت انجام می‌دهد شاهد خواهیم بود بخش عمده‌ای از پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان خوزستان تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

کد خبر 6093562

دیگر خبرها

  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران