Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران که به خاطر آن انتخابات اسفندماه سال گذشته لغو شد، هنوز دغدغه بزرگی برای مسئولان این فدراسیون و فیفا به شمار می رود و با وجود رفت و برگشت هایی که صورت گرفته هنوز فدراسیون بین المللی فوتبال این اساسنامه را تایید نکرده است.

پس از نامه نگاری هایی که در این زمینه صورت گرفت و منجر به برخی تغییرات اساسی از جمله حذف وزیر ورزش و معاونش از مجمع فدراسیون فوتبال شد، فدراسیون بین المللی به این تغییر چراغ سبز نشان داد و آن را گامی در جهت بهبود شرایط عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال تکلیف اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران هنوز به طور دقیق و کامل مشخص نشده است. در همین راستا فیفا نامه جدیدی را برای فدراسیون ایران ارسال کرده و از مسئولان خواسته است تکلیف «استقلال» فدراسیون را مشخص کنند. 

با وجود اصلاحاتی که در اساسنامه صورت گرفته اما هنوز ابهام غیردولتی بودن این فدراسیون برای فیفا باقی مانده که در آخرین نامه به آن اشاره شده است. در این نامه فیفا تاکید کرده با وجود اصلاحاتی که صورت گرفته هنوز نشانه هایی از عدم استقلال فدراسیون در این اساسنامه وجود دارد که باید برطرف شود. 

فیفا از مسئولان فدراسیون فوتبال خواسته است که این ابهام را برطرف کنند تا تهدیدی که از گذشته وجود داشت از سر فدراسیون برداشته شود. 

به نظر می رسد اگر مسئولان فدراسیون فوتبال استقلال فدراسیون را برای فیفا محرض نکنند بازهم خطر برخورد انضباطی با فوتبال ایران وجود خواهد داشت و اصرار به اینکه این فدراسیون از زیر نظر و دخالت دولت خارج نشود، شرایط را به سمت تعلیق پیش خواهد برد.

کد خبر 4957708

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فیفا مهدی تاج اساسنامه فدراسیون فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فدراسیون کشتی فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتسال ایران اتحادیه جهانی کشتی کمیته ملی المپیک تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان فوتسال فرهاد مجیدی فدراسیون فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج