Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون دوومیدانی صبح امروز در نشستی با مدیر عامل باشگاه پاس قوامین در خصوص ایجاد پایگاه تمرینی جدید برای ورزشکاران دوومیدانی بحث و گفت‌گو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه‌ای با عبدالله زمردی مدیر عامل باشگاه پاس قوامین در خصوص برپایی پایگاه تمرینی جدید در غرب شهر تهران برای ورزشکاران دوومیدانی و ایجاد تفاهم‌نامه برای بهره برداری هرچه بیشتر ورزشکاران و علاقمندان این رشته از امکانات تمرینی مجموعه پاس بحث و تبادل نظر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف اصلی فدراسیون دوومیدانی از ایجاد تفاهم‌نامه، گسترش پایگاه‌های تمرینی بیشتر برای رشته پایه و اول المپیک در سطح شهر تهران و همچنین تمرکز زدایی از مجموعه تخصصی آفتاب انقلاب تهران بعنوان تنها مجموعه تخصصی دوومیدانی به خصوص برای بانوان است.  

در این نشست سید عسگر میرطالبی مشاور عالی فدراسیون دوومیدانی، پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان و طاهر کاظمی مسئول روابط عمومی و مریم منظمی مسئول بخش دوومیدانی آن باشگاه حضور داشتند.

از نکاتی که قرار است در تفاهم‌نامه میان فدراسیون و باشگاه پاس قوامین قید شود، استفاده ورزشکاران از محل تمرینی باشگاه پاس بعنوان پایگاه غرب تهران، برگزاری کلاس‌های آموزشی توسط فدراسیون برای آن مجموعه ورزشی و همچنین مشاوره فدراسیون برای تامین امکانات و تجهیزات بیشتر در این باشگاه خواهد بود.

همچنین در راستای گسترش پایگاه‌های تمرینی دوومیدانی در سطح تهران، روز گذشته نیز پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان و طاهر کاظمی مسئول روابط عمومی، بعنوان نمایندگان فدراسیون، با عهدیه یداله زاده مدیر مجموعه پردیس نسیبه در خصوص ایجاد تفاهم‌نامه همکاری متقابل نشست و گفت‌وگو داشتند. در مذاکرات صورت گرفته مقرر شد این مجموعه بر اساس تفاهم‌نامه فی مابین از ابتدای شهریور سال جاری و پس اتمام تعمیرات در اختیار ملی پوشان بانوی فدراسیون دوومیدانی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوومیدانی فدراسیون دوومیدانی باشگاه پاس تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباس مطهری بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس سمنان برای جذب اقشار مختلف مردم، تاکید کرد: برنامه‌های فرهنگی در مجموعه دفاع مقدس سمنان با موضوعات مختلف برای تمام اقشار سنتی مردم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای نشاط اجتماعی «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» پنجشنبه هر هفته در پارک موزه دفاع مقدس سمنان برگزار می‌شود، افزود: این مراسم بدون محدودیت سنی ویژه خواهران و برادران است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان بیان کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و جوانان و نوجوانان به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند در این مراسم ویژه حضور پیدا کنند.

مطهری با بیان اینکه تلاش داریم با برنامه‌هایی مانند ورزش با سبک جبهه و ایستگاه صلواتی و… حال و هوای جبهه و مقر قائمیه فرزندان استان سمنان در دوران دفاع مقدس را بازسازی کنیم، گفت: این موضوع به یاد آوری رشادت‌های رزمندگان استان کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه نخستین «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» با حال و هوای جبهه ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور مردم و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس افتتاح می‌شود، گفت: از فردا هر هفته این برنامه جمعه‌ها دایر خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان بیان کرد: این برنامه شامل سه بخش صبحگاه مختصر، ورزش با سبک جبهه و ایستگاه صلواتی می‌باشد که شروع و پایان ورزش صبحگاهی، روش ورزش کردن و رجزهایی که خوانده می‌شود تمامی آن الهام گرفته از دوران دفاع مقدس است.

کد خبر 6095191

دیگر خبرها

  • استقرار گروه‌ پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم
  • استقرار گروه های پایش، مرمت و باستان شناسی در مجموعه باستانی نقش رستم
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه