Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر شما هم مانند میلیون ها نفری که هر ساله برای داشتن زندگی بهتر و شرایطی مساعدتر وطن خود را به مقصد کشوری پیشرفته و امن تر ترک می کنند، قصد مهاجرت دارید باید این را بدانید که حضور یک وکیل مهاجرتی در کنارتان از هرچیز دیگری مهم تر و واجب تر است؛ می پرسید چطور؟

تمامی متقاضیان برای مهاجرت به فردی نیاز دارند که مشورت های لازم را با آن ها درمیان بگذارد و آن ها را از شرایط و قوانین دولت ها باخبر سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قصدتان برای ترک وطن و رفتن به کشوری پیشرفته و توسعه یافته جدی است پس از اهمیت مشاوره مهاجرت غافل نشوید؛ به طور کلی مهاجرت نه تنها هزینه بر است بلکه پای ادامه زندگی تان نیز درمیان است پس نباید ریسک کنید.

مهاجرت، قوانین متعدد و پیچیده ای دارد و وکیل مهاجرت باید فردی آگاه به قوانین و مقررات و شرایط و روش ها باشد و مجوز‌های لازم برای مشاوره را نیز داشته باشد. اما جالب است بدانید در حقیقت مجموعه ای از شرایط باید در یک مشاور یا وکیل جمع باشد تا شایسته مشاوره مهاجرت یا وکالت امور مهاجرتی باشد. اگر قصدتان برای مهاجرت جدی است و می خواهید هرچه سریع تر زندگی تازه ای در کشورهای طراز اول دنیا بسازید، ما به شما وکلای مهاجرتی پارسی کانادا را معرفی می کنیم. وکلای این موسسه معتبر با در دست داشتن اطلاعات به روز و مجموعه ای از توانایی های شان آماده اند که شما را تا مقصدتان همراهی کنند!

هر روش مهاجرتی مناسب شما نیست

بسیاری از شما رویای مهاجرت را در سر دارید و به دنبال راهی هستید که هرچه سریع تر بار سفر ببندید و برای همیشه وطن تان را به مقصد کشوری امن و آرام ترک کنید. اما این که کدام کشور یا کدام روش مهاجرتی مناسب شماست، موضوعی نیست که خودتان به خوبی آن را بدانید. حتی ممکن است شما واجد شرایط دستیابی به مزایایی باشید که از آن آگاه نیستید. این مورد یکی از مهم ترین دلایلی است که شما را به داشتن یک وکیل مهاجرتی درجه یک، مجبور می کند. همان طور که ذکر شد، یک وکیل و مشاور مهاجرت می تواند بهترین راهکارها را در اختیارتان بگذارد و شما را به تمامی قوانین و شرایط موجود آشنا کند.

روش های بسیاری برای مهاجرت وجود دارد، اما انتخاب بهترین آن ها دشوار است؛ این که کدام یک از این روش ها با شرایط شما همخوانی دارد و از چه طریقی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن مهاجرت کنید، مواردی هستند که به تنهایی نمی توانید آن ها را بررسی کنید و به نتیجه ی درستی برسید. برای عبور از این مسیر، بدون هیچ مانعی بهتر است با یک وکیل مهاجرتی معتبر و حرفه ای مشورت کنید و اجازه دهید که او بهترین روش مهاجرت به استرالیا را برای تان بررسی و انتخاب کند. مشاوران و وکلای مهاجرتی پارسی کانادا، بهترین انتخاب برای این کار هستند. این را بدانید، زمانی که یک پرونده مهاجرتی موفق یا ناکام می شود، می تواند بر ادامه زندگی شما و زندگی افرادی که دوست شان دارید، تاثیر جدی بگذارد. به همین دلیل لازم است که پرونده تان را به متخصصانی که تخصص گسترده ای در این زمینه دارند، اختصاص دهید.

تجربه؛ اولین چیزی که در مهاجرت به آن نیاز دارید

"تجربه در مقام بالاتر از علم قرار دارد." احتمالا بارها و بارها در طول زندگی تان با این جمله مواجه شدید. فرقی ندارد قصد انجام چه کاری را دارید، برای قدم گذاشتن در خاک کشوری دیگر و کار و زندگی و تحصیل در آن جا باید بدانید که چطور گام بردارید. برای این هم به فردی نیاز دارید که تجربه کافی در این زمینه داشته باشد. دانستن تنها قوانین مهاجرتی و روش های آن کافی نیست، شما باید وکیلی را انتخاب کنید که بتواند از دانسته هایش استفاده کند.

وکلای پارسی کانادا پرونده مهاجرتی شما را زیرو کرده و با توجه به تجربه شان و براساس شرایطی که دارید، بهترین روش مهاجرتی را به شما معرفی می کنند. احتمال در بین دوستان و آشنایان تان فرد یا افرادی را می شناسید که به دلیل انتخاب های اشتباه پس از صرف هزینه های گزاف و وقت بسیار باز به خانه اول خود بازگشتند! متاسفانه بسیاری از متقاضیان مهاجرت در دام وکلایی میافتند که به جز حفظ کردن چند خط از قوانین مهاجرتی کشورها چیزی از واقعیت ها نمی دانند!

وکیل مهاجرتی تنها با دانستن تعدادی از قوانین و اطلاعیه ها نمی تواند بهترین انتخاب را برای شما داشته باشد؛ حتی ممکن است به دلیل نداشتن تجربه و اطلاعات کافی شما را از هدف تان که مهاجرت به کشوری خارجی و زندگی در آن جاست دور و دورتر کند. چرا که در بسیاری از موارد دولت ها با یکبار شکست شما در اخذ انواع ویزاها، فرصتی دوباره به شما نمی دهند. قوانین مهاجرتی می توانند غیر قابل پیش بینی و بخشش باشند. انجام اشتباه بسیار راحت است اما به راحتی قابل اصلاح نیستند و متاسفانه برخی اشتباهات غیر قابل جبران هستند. برای مثال اگر مامور یا قاضی مهاجرت، شما را متهم به تقلب یا نمایندگی دروغین نماید، می توانید از هرگونه مزایای مهاجرت در آینده به طور دائم محروم شوید.

شما با یک اشتباه ساده می توانید فرصت های خود را برای بهبود وضعیت خود، به کلی از دست بدهید، زیرا تعدادی از جزییات و قوانین مهاجرت به طور معمول شناخته شده نیستند. این بدان معناست که باید از همان ابتدا درست و صحیح قدم بردارید. به همین علت هم وکلای حرفه ای موسسه پارسی کانادا با تجربه ای که در این زمینه دارند می توانند پرونده مهاجرت تان را در ادارات دولتی کشور مقصد، به راحتی دنبال کنند و نقش زیادی در افزایش سرعت بررسی پرونده ویزای تان داشته باشند. این یعنی نزدیک شدن هرچه سریع تر شما به داشتن یک زندگی آرام در کشوری که رویای آن را در سر دارید.

مواظب سرمایه تان باشید!

پول، یکی از دغدغه های بیشتر افرادیست که قصد مهاجرت به کشوری دیگر را دارند. چرا که اغلب این افراد هزینه های لازم در این راه را با سختی و مشقت های بسیاری بدست آورده اند و تمام تلاش خود را می کنند که ذره ای از آن بیهوده خرج نشود. یکی از راه های حفظ این سرمایه انتخاب وکیل مهاجرتی خوب، با تجربه و حرفه ای است.

انتخاب یک وکیل معتبر دارای اطلاعات به روز و تجربه ای که در این زمینه بدست آورده است می تواند درعین حال که سرمایه تان حفظ می شود شما را تا کانادا، استرالیا یا هر کشور دیگری ببرد. بسیاری از افراد به اشتباه پولی را به که هزاران زحمت برای این کار جمع کرده اند در اختیار سودجویانی می کذارند که چیزی از مهاجرت و قوانین و روش های آن نمی دانند! پارسی کانادا با همکاری وکلای معتبر و بین المللی قصد دارد درعین حال که حافظ سرمایه تان است، شما را به آرزوی همیشگی تان که زندگی در یک کشور ثروتمند و امن است برساند.

لینک کوتاه: asriran.com/00357F

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قوانین مهاجرت وکیل مهاجرتی وکیل مهاجرت روش مهاجرت یک وکیل روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بهترین مستندهای جهان

آفتاب‌‌نیوز :

اگر مستندبین حرفه‌ای هستید یا حتی اگر تنها با مستند‌های حیات وحش که از تلویزیون پخش می‌شود آشنایی دارید، پیشنهاد‌هایی که در اینجا برای شما داریم می‌تواند حسابی سر ذوق تان بیاورد.

تاریخچه وحشت عامیانه

کارگردان: کی‌یرلا جانیس

سال ساخت: ۲۰۲۱

اگر از خوره‌های ژانر وحشت هستید و شب‌ها تا یک فیلم ترسناک نبینید خواب‌تان نمی‌برد، این مستند را از دست ندهید. دوستداران ژانر وحشت به زیروزبر این ژانر توجهی وسواس‌گونه دارند و سبک‌ها، زیرگونه‌ها و تکنیک‌های فیلم‌های این ژانر را به دقت بررسی می‌کنند. وحشت عامیانه یا وحشت فولکلور یکی از زیرگونه‌های ژانر وحشت در سینما و ادبیات است که از عناصر عامیانه برای وحشت‌آفرینی استفاده می‌کند. این مستند کاوشی در تاریخچه وحشت عامیانه از پیدایش آن به واسطه گسترش‌اش در تلویزیون بریتانیا در دهه ۱۹۷۰ تا احیای آن در دهه گذشته است.

فریدا

کارگردان: کارلا گوتیرز

سال ساخت: ۲۰۲۴

فریدا کالو، نقاش مکزیکی، بین سال‌های ۱۹۰۷ تا ۱۹۵۴ زندگی کرد و با اینکه زندگی نسبتا کوتاهی داشت، اما به دلیل هنجارشکنی‌هایش یکی از چهره‌های مهم هنر معاصر به شمار می‌رود. چهره فریدا برای کسانی هم که با تاریخ هنر و نقاشی آشنایی ندارند آشناست چراکه فریدا خودنگاره‌های زیادی از خود کشیده بود. فریدا پس از تصادفی سخت در سال ۱۹۲۵ برای اولین بار شروع به نقاشی کرد و درد‌های خودش، هم‌جنسانش و ملتش را روی بوم آورد. زندگی پرماجرای فریدا تا به حال موضوع چند مستند و فیلم داستانی بوده. این مستندانیمشین هم نگاهی به زندگی این نقاش برجسته مکزیکی دارد.

چهار دختر

کارگردان: کوثر بن هنیه

سال ساخت: ۲۰۲۳

روزی دو دختر بزرگ‌تر الفه، زنی تونسی که مادر ۴ دختر است، ناپدید می‌شوند. کوثر بن هنیه، کارگردان تونسی، از بازیگران حرفه‌ای دعوت می‌کند تا نقش دو دختر غایب را بازی کنند. برای الفه که غم غیاب دخترانش را بر دوش می‌کشد، حضور بازیگرانی در نقش آن‌ها به معنی سر باز کردن زخم‌های دل و جانش است. بن هنیه موقعیتی بدیع را شکل داده و تجربه‌ای منحصربه‌فرد را در برابر دوربین ایجاد کرده که سویه‌های عاطفی و روانی مختلفی دارد. این مستند که برداشت‌هایی را از امید، طغیان، خشونت، خواهری و… عرضه می‌کند، سوال‌هایی اساسی را درباره شالوده جوامع ما به بحث می‌گذارد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • اگر می‌خواهید شاد باشید این عادت‌ها را کنار بگذارید
  • بررسی قوانین مشاعات آپارتمان از نظر وکیل ملکی کرج
  • نکات حقوقی و قوانین مربوط به دیه
  • پیام تشکر بابت تبریک روز معلم
  • ۷ چالش بزرگ که شما را سرسخت‌تر از آدم‌های معمولی می‌کند
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید