Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، بوژیدار رادوشویچ در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازی با پیکان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم خیلی خوب است. در حدود 30 روزی که تمرینات را آغاز کردیم، خیلی شرایط خوبی داشتیم و کادر فنی تمرینات خوبی برای ما در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم لیگ ایران باید مثل خیلی از کشورها ادامه پیدا کند. ما حرفه‌ای هستیم و هواداران نباید به خاطر شروع دوباره لیگ از چیزی نگران باشند و بترسند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط خودش این روزها خوب است یا خیر، تصریح کرد: خوشبختانه بله. شرایط خوبی دارم و تمرینات خوبی هم انجام دادم. بازی‌های دوستانه خوبی هم انجام دادیم و پس از بازی با شهر خودرو، شرایط بهتر هم شده است. ما در بازی‌های دوستانه روند خوبی داشتیم و حالا منتظر آغاز لیگ هستیم.

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه هواداران منتظر چهارمین قهرمانی متوالی هستند و اینکه این اتفاق چه زمانی رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: واقعاً تمرینات زیادی را در روزهای گذشته انجام دادیم. همه تمرکز ما روی همین موضوع است تا چهارمین قهرمانی را جشن بگیریم. امیدوارم به زودی این اتفاق رخ بدهد و بتوانیم جام را بالای سر ببریم.

رادوشویچ درخصوص غیبت هواداران در بازی‌های باقیمانده تا پایان لیگ تصریح کرد: به هر حال هواداران همیشه یار دوازدهم ما بودند و از ما حمایت خیلی خوبی انجام دادند. غیبت تماشاگران برای ما و البته همه تیم‌ها یک مشکل بزرگ است، اما باید با آن کنار آمد. البته کاملاً می‌دانم که هواداران با وجود اینکه در خانه بازی‌ها را می‌بینند، از ما حمایت خواهند کرد. ما هم بدون حضور تماشاگران و هم با حضور آنها همه تلاش خود را خواهیم کرد تا به موفقیت برسیم.

وی درباره جدایی بیرانوند و انتقالش به بلژیک و اینکه این موضوع، وظیفه او را در آینده سخت‌تر خواهد کرد، گفت: بیرانوند دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است و فکر نمی‌کنم کسی نظری غیر از این داشته باشد. با رفتن او قطعاً کار من هم سخت‌تر خواهد شد، اما بر این باور هستم که باید بیشتر کار کنم. من فوتبالیست حرفه‌ای هستم و تنها راه موفق شدن برای من، تمرین کردن است. چهار سال است که اینجا هستم و هم من تیم را می‌شناسم، هم تیم مرا می‌شناسد. این مسائل به من کمک زیادی خواهد کرد.

104 / 351 بوژیدار رادوشوویچ علیرضا بیرانوند پرسپولیس یحیی گل محمدی لیگ برتر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بوژیدار رادوشوویچ علیرضا بیرانوند پرسپولیس یحیی گل محمدی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره‌های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت. 

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است. به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم