Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به ایجاد کارنامه قضایی ۳۵۰۰ بنگاه اقتصادی استان البرز، گفت: دستگاه قضایی استان البرز این آمادگی را دارد تا از همه ظرفیت‌های خود به منظور برطرف کردن مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استفاده کند. تاریخ انتشار: 17:22 - 04 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۱۹۲۴

خبرگزاری میزان – حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز در بازدید از تعدادی از واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی ساوجبلاغ و مجموعه دارویی برکت که با همراهی رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرج، دبیر شورای تحول قضایی استان البرز، تعدادی از معاونان رییس کل و رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ انجام شد، بر سیاست حمایتی دستگاه قضایی استان البرز از فعالیت واحد‌های تولیدی تاکید کرد و گفت: با توجه به شعار سال جدید و سال قبل، حمایت از واحد‌های تولیدی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم دادگستری استان البرز مورد پیگیری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل دادگستری البرز خاطرنشان کرد: در سال گذشته و در سال جدید با تکیه بر سیاست‌های کلی قوه قضاییه و برنامه‌های ابلاغی آیت الله رییسی، در نشست‌های متعدد برگزار شده در استان البرز که در یک سال اخیر به بیش از ۱۰۰ مورد می‌رسد علاوه بر بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی بر حمایت از این صنایع توسط روسای دادگستری و دادستان‌های استان البرز تاکید شده است.   بیشتر بخوانید: بازدید رییس کل دادگستری استان مازندران ازچند واحد تولیدی مدیران دادگستری و شورای قضایی استان فارس از ۲۰ واحد تولیدی بازدید کردند وی انتخاب اولین محور از محور‌های هشت گانه برنامه‌های عملیاتی تحول قضایی دادگستری در زمینه اقتصادی را نمودی از اولویت این حوزه در دادگستری استان البرز برشمرد و متذکر شد: شرایط کلی کشور و منطقه و فشار‌های استکبار جهانی ایجاب می‌کند دادگستری استان البرز به منظور حمایت از ادامه فعالیت‌های تولیدی و حفظ اشتغال در راستای منویات مقام معظم رهبری و دستورات رییس قوه قضاییه ورود جدی و بدون تعلل در این حوزه داشته باشد.

فاضلی هریکندی اضافه کرد: تشکیل شورا‌های مشورتی متعدد، ایجاد کارنامه قضایی ۳۵۰۰ بنگاه اقتصادی استان البرز، تشکیل شورای حل اختلاف ویژه امور اقتصادی و بازرگانی، پیگیری حل مشکلات چندین ساله شهرک‌های صنعتی اشتهارد، حل مشکلات منطقه ویژه اقتصادی پیام، ایجاد تعامل و تفاهم‌نامه با اتاق اصناف استان البرز و دسته‌بندی پرونده‌های بنگاه‌های اقتصادی و صدور دستورالعمل ممانعت از تعطیلی واحد‌های تولیدی از جمله مصادیق ورود دستگاه قضایی استان البرز در ماه‌های اخیر برای کمک به ادامه حیات واحد‌های تولیدی و رونق تولید است.

رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به بازدید‌های مکرر مسئولان قضایی از واحد‌های صنعتی استان البرز بیان کرد: شهرک صنعتی دارویی برکت به عنوان یکی از واحد‌های زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در صورت راه اندازی کامل سهم مهمی از تولید داروی کشور را به خود اختصاص خواهد داد و سرمایه گذاری خوبی از سوی شرکت‌های خارجی و داخلی در این مجموعه صورت گرفته و در حال اجراست.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان البرز این آمادگی را دارد تا از همه ظرفیت‌های خود به منظور برطرف کردن مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استفاده کند.

فاضلی هریکندی همچنین از بخش‌های مختلف مجموعه برکت دیدار کرد و با توجه به وجود برخی مشکلات که می‌تواند در فعالیت بخشی از این مجموعه ایجاد اخلال کند دستورات قضایی به منظور تسریع در رسیدگی و برطرف شدن آن‌ها را صادر کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری دادستان دادگستری البرز دادستان ساوجبلاغ اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی استان البرز رییس کل دادگستری استان دادگستری استان البرز بنگاه های اقتصادی واحد های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان

رییس کل دادگستری اصفهان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان فلاورجان گفت:: تقویت این مجموعه قضایی تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهد داشت.

 حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری افزود: در بازدید سال گذشته از دادگستری فلاورجان با توجه به اهمیت این حوزه قضایی و تعداد پرونده‌های وارد شده و موجود در این محل، تصمیماتی برای تقویت نیروی انسانی این حوزه قضایی گرفته شد.

رییس کل دادگستری اصفهان گفت:: در بازدید‌های گذشته روند ارائه خدمت به مراجعان در هر بخش دادگستری این شهرستان بطور دقیق بررسی و تصمیماتی برای رفع مشکلات این حوزه قضایی اخذ شد.

او  آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان را ۲۷ درصد عنوان کرد و گفت: این آمار با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوعدوستی مردم این منطقه، رضایت‌بخش نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری افزود: هدف دستگاه قضایی در این بخش، رساندن این آمار به میانگین ۳۵ درصدی استان و ۴۳ درصدی کشور تا پایان سال است و این امر با برنامه‌ریزی و تقویت اعضای شورا‌های حل اختلاف از لحاظ علمی ممکن خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان