Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویترز در گزارش روز چهارشنبه خود به تاثیر دستور مهاجرتی جدید ترامپ در فاصله انداختن بین اعضای خانواده یک تبعه هندی اشاره کرده که بعد از بیش از یک دهه اقامت در آمریکا، وقتی برای ملاقات با مادر  خود به هند باز می گردد مشمول دستور مهاجرتی ترامپ می شود.

در این گزارش آمده است این تبعه هندی از ترس شیوع کرونا در جهان همسر و دو فرزندش را در کالیفرنیا رها می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی و همسرش هر دو تبعه هند اما فرزندان شان شهروند آمریکا هستند.

او که مجوز اقامت موقت را به عنوان تولیدکننده نرم افزار در آمریکا دارد می دانست که وقتی به کشورش بازگردد باید برای دریافت روادید جدید به کنسولگری آمریکا در بمبئی برود و روادید جدیدش مهر بخورد.

۱۶ مارس یعنی یک روز قبل از موعد تمدید روادیدش،کنسولگری به دلیل محدودیت های کرونایی تعطیل شد و بعد از آن او مدتی به دلیل مرگ مادرش مجبور شد در هند بماند.

حال با صدور دستور مهاجرتی در روز دوشنبه که مانع از ورود دارندگان روادیدموقت اشتغال هستند این تبعه هندی از فرزندانش در آمریکا دستکم تا پایان سال جاری میلادی دور می افتد.

بسیاری از کسانی که مانند این تبعه هند سالها به طور قانونی در آمریکا زندگی کرده اند با دستور ترامپ دچار مشکل شده و نگران هستند که آیا درصورت خروج از آمریکا، دوباره به آنها اجازه بازگشت به این کشور داده خواهد شد یا نه؟

اعلام تعلیق ورود دارندگان روادید H-۱B که شامل کارگران ماهر و اغلب فعالان در حوزه صنعت فناوری است.  ممنوعیت جدید روادید ترامپ از امروز چهارشنبه اجرایی شده و شامل دارندگان روادید کارگران معمولی برای انتقال کارمندان تراز اول بین المللی و کارگران فصلی و برنامه های آموزشی و موقتی است.

این محدودیت های شامل برخی معافیت ها نیز هست که از جمله درباره کارگان صنعت غذایی اعمال می شود و برخی از کارمندان بخش پزشکی را که مشغول مبارزه با کرونا هستند در بر می گیرد. در حالی که این معافیت شامل همسران و فرزندان شهروندان آمریکا است درباره والدینی که کودکان شان شهروند آمریکا هستند سکوت کرده است.

کاخ سفید مدعی است تصمیم جدید برای محدود کردن روادید به منظور در دسترس قرار دادن مشاغل برای آمریکایی هایی است که به دلیل کرونا میلیون ها نفر از آنها بیکار شده اند.

ترامپ پیشتر نیز در موضوع ساخت دیوار مکزیک اقدام به جداسازی فرزندان از والدین شان کرده بود که خشم عمومی را و مدافعان حقوق بشر را برانگیخت.

برچسب‌ها هند دونالد ترامپ مهاجرت اشتغال زایی ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هند دونالد ترامپ مهاجرت اشتغال زایی ایالات متحده آمریکا هند دونالد ترامپ مهاجرت اشتغال زایی ایالات متحده آمریکا تبعه هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند