Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@07:49:36 GMT

خط و نشان ستاره پیکان برای پرسپولیسی ها

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۵۱۸۶

خط و نشان ستاره پیکان برای پرسپولیسی ها

جلال علی‌محمدی هافبک تیم فوتبال پیکان مدعی شد او و دیگر بازیکنان این تیم در مدت تعطیلی مسابقات لیگ برتر از لحاظ روحی و تاکتیکی متحول شده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جلال علی‌محمدی درباره مصدومیتش در بازی دوستانه برابر استقلال گفت:

وقتی مصدوم شدم احساس خوبی نداشتم، چون همان روزها چند بازیکن از جمله مرتضی تبریزی، انصاری و آذری رباط پاره کردند و در آن لحظه که مصدوم شدم، این ترس را داشتم که اتفاق بدی برایم افتاده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در نهایت MRI گرفتم و برخی تست‌ها را هم پشت سر گذاشتم که خوشبختانه مشخص شد این مصدومیت چندان جدی نیست و ظرف ۱۰ روز تا دو هفته دوباره به تمرینات برمی‌گردم.

جلال علی‌محمدی که بازی با پرسپولیس را از دست داده است، در این مورد خاطر نشان کرد:

به‌هرحال فوتبال همین است و متأسفانه نمی‌توانم بازی کنم، ولی امیدوارم پیکان نتیجه خوبی بگیرد. در شروع لیگ این بازی برای ما مهم است، همین‌طور برای پرسپولیس که می‌خواهد خیلی زود قهرمانی‌اش را قطعی کند. آنها با تمام قدرت دنبال گرفتن سه امتیاز هستند، ولی تیم ما هم شایط خاصی دارد و تک تک امتیازها برای‌مان ارزش دارد.

 

علی‌محمدی در پاسخ به این پرسش که «آیا پیکان با این بازی‌های سخت در لیگ برتر می‌ماند؟»، اظهار داشت:

بعد از سه ماه قرار است بازی کنیم و انگار این شروع یک فصل جدید است ولی با همین بازیکنان. ما قبل از تعطیلی لیگ شرایط خوبی نداشتیم، با اینکه نفرات خوبی داریم، ولی اعتماد‌به‌نفس نداشتیم. شاید الان از لحاظ بدنی در وضعیت ایده‌آل نباشیم، ولی پیکان از لحاظ روحی و تاکتیکی در این تعطیلات متحول شده است. ما می‌دانیم که باید خوب نتیجه بگیریم، خصوصاً در بازی با حریفان مستقیم که بازی‌های سرنوشت‌سازی محسوب می‌شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیکان استقلال پیکان جلال الدین علی محمدی علی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال، امیدوار است کای هوارتز در این باشگاه بهترین عملکرد را داشته باشد.

فابرگاس با تمجید از این بازیکن آلمانی اعلام کرد که با دیدن نمایش او به یاد دوران حضورش در بارسلونا می‌افتد.

سسک فابرگاس در مورد کای هاورتز گفت:"او من را به یاد خودم در بارسلونا می‌اندازد، چون من این دو نقش را که او بازی می‌کند، یعنی شماره 9 کاذب و همینطور شماره 8 را بازی می‌کردم و دقیقا می‌دانم که چه حسی دارد. این اتفاق خوبی است چون او اکنون احساس می‌کند بازیکن مهمی برای تیم است، اما در عین حال، شما به عنوان بازیکن واقعا نمی‌دانید برای بازی بعدی در کدام پست بازی می‌کنید. این می‌تواند کمی شما را گیج کند.

توصیه به هاورتز؟

گاهی اوقات بهتر است فقط به یک پست بچسبیم و از آن بهترین بهره را ببریم. اما اکنون توماس پارتی بازگشته که خبر خوبی برای آرسنال است، سپس دکلان رایس، بیشتر به عنوان شماره 8، و مارتین اودگارد خواهند آمد. بنابراین فکر می‌کنم جای او از این به بعد شماره 9 باشد. این برای او و روشی که آرسنال می‌خواهد بازی کند بسیار مناسب است.

هاورتز به چلسی؟

من همیشه بازیکنان با استعداد در چلسی را می‌دیدم. همیشه می‌دیدم که او استعداد خاصی است و خوشحالم که دوباره آن را نشان دادن است. کای پسر باهوشی است، بهترین عملکرد خودش را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد بازیکنان بازی او را به خوبی درک می‌کنند، بنابراین برای او خوشحالم.

هاورتز به عنوان شماره 9 آرسنال؟

من واقعاً آن را دوست دارم چون در این نقش خوب بازی می‌کند، او به فضاهای خالی حرکت می‌کند، می‌تواند گل بزند و زمان بندی خوبی برای دویدن دارد. او ساده بازی می‌کند. کاری را که باید انجام دهد، انجام می‌دهد. گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند، گل‌های مهمی می‌زند، به نظر می‌رسد هواداران نیز او را دوست دارند، بنابراین او یک ستاره بزرگ برای آرسنال امسال است.

دیگر خبرها

  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم