Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد کارخانه دار که با شکایت دختر چوپان به اتهام تعرض بازداشت شده بود صبح دیروز در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

رسیدگی به این پرونده از سال گذشته با شکایت دختری چوپان آغاز شد. او پس از ثبت شکایت در توضیح ماجرا به مأموران گفت: من و برادرم در شهرمان چوپانی می‌کردیم و بعد از مدتی تصمیم گرفتیم که باهم به تهران بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از مدتی با این مرد کارخانه دار که دامداری هم دارد و برای نگهداری از گوسفندانش به‌دنبال چوپان می‌گشت آشنا شدیم و قرار شد برایش کار کنیم. چند وقت که از شروع کارمان گذشته بود این مرد من را به دفترش دعوت کرد و با وعده ازدواج از من خواست تا با او رابطه داشته باشم، اما وقتی مخالفت کردم به من حمله کرد و مرا مورد تعرض قرار داد. اوایل برای اینکه شکایت نکنم به من وعده ازدواج داد، اما وقتی دیدم به وعده‌اش عمل نکرد و فقط قصد سوء‌استفاده داشته از او شکایت کردم.

پس از اظهارات این دختر و تکمیل تحقیقات پرونده آن‌ها به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم صبح دیروز در برابر قضات از خودش دفاع کرد.

این مرد ۵۵ ساله از همان ابتدا منکر هرگونه تعرض به دختر جوان شد و گفت: زمانی که من این خواهر و برادر را دیدم دلم برایشان سوخت، چون نه کاری داشتند و نه جایی برای سکونت که من هم به آن‌ها کار دادم و هم خانه‌ای که بتوانند در آن زندگی کنند. اما آن‌ها پس از آنکه متوجه شدند من وضع مالی خوبی دارم با طرح این نقشه تصمیم گرفتند از من اخاذی کنند. در حالی که من اصلاً چنین کاری را انجام نداده‌ام.

در ادامه دختر چوپان گفت: داخل اتاق کار این شخص دوربین مداربسته بود مأموران می‌توانند فیلم‌های دوربین را ببینند که آیا من راست می‌گویم یا نه. من اگر دیر شکایت کردم به‌خاطر این بود که فکر می‌کردم او قصد ازدواج با من را دارد، اما وقتی مطمئن شدم خبری از ازدواج نیست شکایت کردم و به پزشکی قانونی رفتم حالا هم من باردارم.

از این‌رو با دستور قضات پرونده متهم و شاکی برای انجام آزمایشات تکمیلی و مشخص شدن اینکه آیا «دی‌ان‌ای» موجود بر لباس دختر چوپان متعلق به این مرد است یا خیر به پزشکی قانونی فرستاده شدند تا در جلسه بعد بر اساس نظریه پزشکان و مستندات پرونده حکم لازم را صادر کنند.

ایران/

برچسب ها: تجاوز ، دادگستری ، استان تهران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Igy

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تجاوز دادگستری استان تهران دختر چوپان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۵۷ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد در اتوبان قم به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با توجه به اینکه این محدوده در خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران قرار داشت، همکاران از وقوع این آتش‌سوزی اطمینان حاصل کردند و یک ایستگاه کمکی به همراه خودرو‌های پشتیبانی از جمله تانکر آب به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی شهرک صنعتی شمس‌آباد، شهرک‌های صنعتی مجاور و آتش‌نشانی باقرشهر محل حضور داشتند، گفت: آتش‌نشانان تهرانی نیز در محل حاضرشده و مشاهده کردند که حریق در یک کارخانه بزرگ ۲۰۰۰ متری مسقف تولید مبلمان پلیمری بسیار قابل اشتعال رخ داده و شعله‌های آتش حدود ۷۰ درصد این فضا را دربرگرفته است و همین اندازه سقف‌ها تخریب و روی اجناس شعله‌ور ریخته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بیان کرد: همچنین به گفته افراد حاضر در محل داخل این کارگاه مملو از ظروف رنگ و پارچه و تینر، مواد نفتی و ... مورد استفاده در تولید مبل در حجم زیاد وجود داشت که همین موضوع نیز سبب گسترش سریع آتش و دود غلیط برخاسته از آن شده بود.

ملکی گفت: در مجاورت این محل یک کارگاه تولید مواد پتروشیمی قرار داشت که احتمال سرایت شعله‌های آتش به آن وجود داشت؛ در همین راستا نیز آتش‌نشانان از چند جهت وارد عمل شدند تا هم شعله‌های آتش را مهار کنند و هم از سرایت آن به اماکن دیگر جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده در حال حاضر از گسترش آتش جلوگیری شده است، گفت: هم‌اکنون آتش تا حد زیادی تحت کنترل است، اما آتش‌نشانان همچنان در حال اطفاء آن هستند و تا این مورد مورد مصدوم و تلافات جانی نداشته‌ایم، اما چون سقف‌ها تخریب شده ورود به مرحله لکه‌گیری قدری زمان‌بر است و با احتیاط کامل این کار را آتش‌نشانان انجام می‌دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند