Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، بهادیوند چگینی مدیر عامل شرکت توزیع برق قزوین در جمع خبرنگاران گفت: ساعت ۱۳ تا ۱۷ اوج مصرف برق در استان است و کشاورزانی که الکترو پمپ‌های خود را در این ۴ ساعت خاموش کنند ۲۰ ساعت باقی مانده از ساعت می‌توانند از برق رایگان بهره‌مند شوند.

به گفته بهادیوند چگینی، این طرح از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: صنایعی هم که جمعه کار‌های خود را تغییر دهند و شیفت بعد از ظهر را به شیفت شب کاری تبدیل کنند از تخفیفات وزارت نیرو بهره مند می‌شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق قزوین گفت: در روز‌های گذشته رکورد مصرف ۸۲۳ مگاوات برق در استان ثبت شد و در دو روز گذشته در دو نوبت از این خط نرمال عبور کردیم، ولی در حال حاضر وضعیت استان نرمال است.

به گفته بهادیوند چگینی، وقتی بار شبکه افزایش پیدا می‌کند تجهیزات حفاظتی شرکت برق وارد عمل و کلید و فیوز‌ها به طور اتوماتیک قطع می‌شود تا لوازم مشترکین دچار آسیب نشود.

او اضافه کرد: با تماس مشترکان به واحد‌های ۱۲۱، نیرو‌های شرکت برای اتصال برق به محل اعزام خواهند شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق قزوین در ادامه از برق رسانی به روستا‌های بالای ۱۰ خانواری که اخیرا در سرشماری وارد شده اند در فصل تابستان خبر داد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزان و باغداران شرکت برق اوج مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، براساس این اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلم‌ها، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به صورت رایگان بازدید کنند.
 
 ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در ۶ ماه نخست سال از ۹ تا ۱۸ است.
 
علاقه‌مندان به بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث فرهنگی یا محوطه‌های تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن‌ها در فضای مجازی، می‌توانند از ساعت دقیق فعالیت‌شان اطلاع یابند.

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای