Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری مبارزه با مواد مخدر در جامعه را نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها خواند و گفت: باید از دستگاه‌های مختلف در این حوزه مطالبه‌گری صورت بگیرد و همه نهادها برای مقابله با آسیب‌های ناشی از گسترش مواد مخدر همراه باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام چهارم تیرماه در دیدار دبیر و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، از تلاش این مجموعه در راستای سلامت جامعه قدردانی و اظهار کرد: دشمنان همواره به دنبال آلوده کردن جوانان ما با انواع مواد مخدر هستند و فعالیت شما مبارزه با دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تلاش بی‌وقفه دشمنان در گسترش مواد مخدر در میان افراد جامعه، افزود: مسئله مواد مخدر جنبه جهانی دارد و مستکبران و قدرتمندان دنیا روی مسئله مواد مخدر سرمایه‌گذاری‌های هنگفت مالی کرده‌اند.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه دشمنان با گسترش مصرف مواد مخدر در جامعه به دنبال رسیدن به اهداف شوم و استکباری خود در کشورها هستند، اظهار کرد: نباید به کارهای صورت گرفته در این حوزه قانع شویم زیرا دشمنان هر روز شیوه‌ای جدید برای گسترش مواد مخدر ایجاد می‌کنند.

حجت‌الاسلام نکونام مبارزه با مواد مخدر در جامعه را نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها خواند و تصریح کرد: باید از دستگاه‌های مختلف در این حوزه مطالبه‌گری صورت بگیرد و همه نهادها برای مقابله با آسیب‌های ناشی از گسترش مواد مخدر همراه باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مطالبه‌گری عمومی و فرهنگ‌سازی را در پیشگیری از شیوع مصرف مواد مخدر مؤثر خواند و ادامه داد: اینکه محله خاصی در مصرف مواد مخدر مطرح می‌شود نشان از کم‌کاری در این حوزه است.

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه با ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های عمومی مردم می‌توان با گسترش مواد مخدر مبارزه کرد، گفت: وظایف برنامه‌ریزی‌شده این ستاد در میان دستگاه‌های مختلف تقسیم و نتایج به صورت عملی احصا شود تا شاهد ریشه‌کنی این مسئله در جامعه باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری ستاد مبارزه با مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر گسترش مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون‌چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!