Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@10:32:49 GMT

آموزش پرپشت شدن مژه در3 روز

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۶۶۹۲

برای داشتن مژه های بلند نیازی به انجام کاشت و اکستنشن نیست شما می توانید برای پرپشت شدن سریع مژه ها و زیباتر شدن چشم ها از یک روش بسیار موثر و بدون ضرر استفاده کنید. ناطقان: هرچند که هیچ کس نمیتواند به خاطر بسیاری از علل و بدون در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند:ژنتیک،شرایط پزشکی خاص،سن،هرگونه کمبود،عفونت چشمی یا هر بیماری هورمونی،ابرو ها و مژه های زیبا و بی نظیری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نمیتوانیم در این باره از چیز هایی جلوگیری کنیم اما میتوانیم درمان های را انجام دهیم که باعث رشد و بلند شدن مژه ها و ابرو هایتان شود.

در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک نسخه ای مخصوص برای بلند و پرپشت شدن سریع مژه در عرض 3 روز را به شما معرفی خواهیم کرد که طبق نظرات کاربران بعد از استفاده از این روش نتیجه کاملا مثبت بوده است پس پیشنهاد می کنیم امتحان کنید. این روش برگرفته از ویدئویی پربازدید در یوتیوب است که مورد استفاده قرار گرفته و نتیجه ی آن توسط افراد بسیاری به اشتراک گذاشته شده است.

مواد لازم :

    یک قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا
    2 قاشق غذا خوری روغن کرچک
    2 عدد ویتامین E

نکته:

شما میتوانید ژل آلوئه ورا را از گیاه آن استخراج کنید و هم میتوانید آن را از فروشگاه ها تهیه کنید ، در کل ژل آلوئه ورا برای پوست شما بسیار مناسب و مفید است.

نکته:

اگر روغن کرچک در دسترس نبود، میتوانید از روغن بادام یا زیتون استفاده نمایید.روغن کرچک حاوی اسید های چرب ضروری است که به افزایش رشد مو کمک میکند.

نکته:

ویتامین E در مرطوب کردن پوست بسیار مفید است و شما به راحتی میتوانید آن را از داروخانه ها تهیه بفرمایید. ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل میکند که به ترمیم سلول های مرده و ایجاد بافت جدید کمک میکند.

طرز استفاده:

    ابتدا یک کاسه تمیز تهیه کنید و تمام موارد بالا را درون آن بریزید و به خوبی هم بزنید سپس آن را درون یک بطری یا شیشه تمیز بریزید و نگهداری کنید.
    سپس با استفاده از یک برس یا مسواک تمیز ترکیب بدست آمده را روی مژه هاو ابروهایتان اعمال کنید.
    اجازه دهید تا صبح بماند و سپس با آب بشویید.

بهترین بخش این درمان ، این است که 100 درصد خالص و ارگانیک میباشد و خوبی دیگر این است که میتوانید بدون هزینه های کزاف در تخت خود بخوابید و پس از 3 روز شاهد نتایج دلخواه بدست آمده باشید.

برچسب ها: مژه ، پرپشت ، اکستنشن ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مژه پرپشت اکستنشن ناطقان مژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حجتی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با کمیته امداد اظهار کرد: گام سوم طرح یاس با محوریت یاران آسیب ستیز در اردبیل با همکاری کمیته و هلال‌احمر استان به منظور ارایه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری اجرا می شود.

وی به بررسی مفاد تفاهمنامه بین این دو نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اشاره و خاطرنشان کرد: طرح یاس براساس تفاهمنامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی در بین مدد جویان دختر ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد زیر حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.

حجتی تصریح کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

کد خبر 6092921

دیگر خبرها

  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • (ویدئو) آموزش فرستادن صلوات توسط بازیکنان تراکتور به گوستاوو
  • روایت معلمی با عشق و ایثار فراوان
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • (ویدئو) تصادف هولناک وزیر آموزش رژیم صهیونیستی
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد