Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی سیاست قطعی این مجموعه را گسترش مشاغل خانگی بیان کرد و گفت: ۲۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر طی یک سال آینده ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از راز و جرگلان مرتضی بختیاری در بازدید از واحدهای اشتغال خراسان شمالی مددجویان در این شهرستان اظهار کرد: یکی از سیاست‌های قطعی کمیته امداد حمایت و گسترش مشاغل خانگی است که سرپرست خانوار در کنار ایجاد درآمد، وظایف مادری خود را در خانواده انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازدید انجام‌شده از کارگاه اشتغال‌زایی کمیته امداد در راز و جرگلان خاطرنشان کرد: در این کارگاه ۸۰ شغل با ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از سال ۹۲ ایجادشده و موفقیت‌های خوبی و تولیدات مناسبی داشته است.

رئیس کمیته امداد همچنین با تقدیر از اقدامات مناسب این کارگاه خیاطی در تولید ماسک و لباس‌های بیمارستانی در زمان شیوع کرونا خاطرنشان کرد: استفاده از همکاری مشاغل خانگی به همراه ایجاد شغل در مجتمع ایجادشده، باعث شده تا فضای اشتغال‌زایی مناسبی در این مجموعه ایجاد شود که در صورت افزایش ۵۰ شغل دیگر از مددجویان، این واحد تولیدی می‌تواند از ۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کمیته امداد بهره‌مند شود.

وی همچنین وضعیت بیکاری در خراسان شمالی را با توجه به گزارش‌های استاندار، پایین توصیف کرد و گفت: با تلاش و اراده مسئولان و جوانان این استان، می‌توان نرخ بیکاری را با ایجاد مشاغل کوچک به‌شدت کاهش داد.

بختیاری همچنین از انعقاد قرار با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تأمین مسکن مددجویان خبر داد و افزود: مسکن مددجویان کشور از برنامه اصلی کمیته امداد است که ۲۰ هزار مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر طی یک سال آینده ایجاد و تحویل مددجویان می‌شود.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی سیاست مشاغل خانگی مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد مشاغل خانگی کمیته امداد ۲۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش قیمت مسکن در تهران/ یک متر خانه ۸۱.۶ میلیون تومان!

به گزارش خبرگزاری مهر، گزارش «تحولات معاملات بازار مسکن شهر تهران در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳» که برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور است، توسط اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی‌بانک مرکزی تهیه و منتشر شده است.

بر اساس این گزارش، در فروردین‌ماه امسال، تعداد آپارتمان‌های مسکونی معامله شده در شهر تهران به ۱.۵ هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۷۵.۶ و ۱۴.۲ درصد کاهش نشان می‌دهد. متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۸۱۶.۳ میلیون ریال بود که حاکی از افزایش ۰.۲ درصدی نسبت به ماه قبل است.

حجم معاملات مسکن در شهر تهران نصف شد!

بررسی توزیع تعداد واحدهای مسکونی معامله شده در شهر تهران به تفکیک عمر بنا در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ حاکی از آن است که از مجموع ۱۵۰۸ واحد مسکونی معامله شده، واحدهای تا ۵ سال ساخت با سهم ۳۰.۱ درصد، بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند. سهم مذکور در مقایسه با فروردین‌ماه سال قبل حدود ۱.۷ واحد درصد افزایش یافته است.

افزایش ۲۲.۹ درصدی مسکن نسبت به مشابه سال قبل

در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳، متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۸۱۶.۳ میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۰.۲ و ۲۲.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

در میان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله‌شده معادل ۱۵۰۴.۲ میلیون ریال به منطقه ۱ و کمترین آن با ۴۲۳.۶ میلیون ریال به منطقه ۱۸ تعلق داشته است.

کد خبر 6099594 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کمیته امداد اردبیل از ۱۳۲۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص حمایت می‌کند
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • جهش قیمت مسکن در تهران/ یک متر خانه ۸۱.۶ میلیون تومان!
  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست