Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز_ ایلیا تاری وردی؛ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

ابتلای رسول پناه به کرونا توسط پزشک پرسپولیس تایید شد

علیرضا حقیقت پزشک تیم پرسپولیس، در خصوص تست کرونای دکتر مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس به سایت این باشگاه گفت: در دومین تست کرونایی که از اعضای تیم در ورزشگاه شهید کاظمی گرفته شد همه مربیان، بازیکنان، کادر پزشکی، ماساژ، تدارکات و حتی خدمات و حراست ورزشگاه هم تست دادند اما آقای رسول‌پناه در این تست همراه ما نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایشان روز گذشته و به صورت جداگانه تست کرونا داد و امروز جواب این تست مثبت اعلام شد. البته آقای رسول‌پناه از منزل و به صورت دور کاری کارهای باشگاه را انجام می‌دهد و انشالله با بهبود کامل، به محل کار خود باز خواهد گشت.

عزت اللهی با ملوان تمرین می کند

سعید عزت اللهی، هافبک دفاعی ملی پوش ایران که بعد از پایان کارش در یوپن بلژیک اکنون در ایران حضور دارد تا برای فصل آینده در بازار نقل و انتقالاتی تابستانی تصمیم بگیرد، امروز با حضور در محل تمرین ملوان، با دیگر اعضای این تیم به تمرین پرداخت.

او با حضور در زمین اختصاصی حسن رود همراه با بازیکنان تیم سابق خود تمرین آماده‌سازی‌اش را پشت سر گذاشت. عزت اللهی که فوتبال خود را در ملوان آغاز کرده، در ابتدای تمرین با مازیار زارع و همچنین اعضای کادر فنی دیدار و گفتگو و سپس در تمرینات تاکتیکی و گروهی تیم شرکت کرد.

خبر دیگر در ارتباط با ملوان اینکه، رضا درویشی و مجتبی رمضانی که پس از شروع تمرینات به علت مصدومیت بصورت انفرادی تمرین می‌کردند از امروز با بهبود نسبی در تمرین گروهی شرکت نموده و پا به توپ شدند.

سرپرست روابط عمومی پرسپولیس منصوب شد

با حکم دکتر رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس، علیرضا اشرف که در حال حاضر به‌عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فعالیت می‌کند با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست روابط عمومی باشگاه انتخاب شد. در حکم انتصاب او آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانایی‌های جنابعالی و سوابق مسئولیت‌های ارزنده‌تان در باشگاه پرسپولیس به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست روابط عمومی منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از الطاف الهی و به کارگیری حداکثر توان و ظرفیت خویش در راستای همکاری‌های سازنده با کلیه ارکان باشگاه موفق باشید.

جعفری: بازی کنیم یا نکنیم شهرداری بم قهرمان می شود!

هنوز در مورد رقابت های لیگ بانوان تصمیم گیری نشده و این در شرایطی است که تیم شهرداری بم مدافع عنوان قهرمانی مسابقات شرایط خوبی در جدول رده بندی دارد و حتی یکبار هم امتیاز از دست نداده و تمام بازی هایش را با پیروزی پشت سر گذشته است؛ گفته می شود جمع بندی های انجام شده بر این مبنا است که شهرداری بم به عنوان قهرمان اعلام شود.
مرضیه جعفری مربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در این رابطه در گفتگویی با ورزش سه گفت: « ما مثل سال گذشته که با اقتدار قهرمان شدیم، الان هم تفاوت امتیاز زیادی با تیم دوم و چه بازی ها برگزار شود و چه نشود، ما قهرمان هستیم. چهار بازی دیگر داریم که سه بازی در خانه خودمان است.»
او ادامه داد: « تیم های دوم و سوم نامه زده اند که ما قبول داریم شهرداری بم قهرمان شود و جدول فعلی را لحاظ کنید.»
جعفری در مورد بازی ها و کیفیت فنی تیمش توضیح داد: « خدا را شکر می کنم. ما تا بازی هجدهم هیچ امتیازی از دست ندادیم و همه بازی ها را مقتدرانه بردیم. من به بچه هایم تبریک می گویم؛ خیلی زحمت کشیدند و مسئولین هم خیلی کمک کردند.》 او سپس با تقدیر از مسئولین برگزاری مسابقات گفت: « قبل از اینکه ویروس کرونا وارد کشور شود، تا چهارم اسفندماه بازی ها را به طور منظم برگزار می کردیم و هیچ وقفه ای ایجاد نشد.این را هم باید بگویم که برای این قهرمانی هم خدا کمکمان کرده است.

واکنش رامین رضاییان به حاشیه ها

طی روزهای اخیر، تصاویری در فضای مجازی زرد منتشر شد که آن را به رامین رضاییان منتسب کرده بودند. موضوعی که اکنون واکنش رامین رضاییان را نیز در پی داشته و او با رد این موضوع، خواستار این شده که از باور آن خودداری شود.

رضاییان بعد از چند روز سکوت و در حالیکه حمایت کمیته فرهنگی فدراسیون را در پی داشت، در اینباره در صفحه خود نوشته است: شمایی که به دروغ می‌نویسید و شایعه درست می‌کنید چطور می توانید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشید؟ روزی متوجه خواهید شد که هر چیزی را شنیدید نباید باور کنید و بدتر اینکه به سطح جامعه بکشانید. هر چند که به رغم همه جوسازی‌های‌تان پیام‌هایی که از مردم به من می رسد نشان می‌دهد نقشه‌های‌تان بی اثر بوده. دیدارمان به زودی در پیشگاه عدالت.. . فرزند کوچک ملت ایران، رامین رضاییان

در این رابطه برخی بازیکنان تیم ملی همچون مهدی طارمی و سردار آزمون نیز با انتشار پست‌هایی به حمایت از رامین رضاییان پرداختند که شایعاتی مربوط به فراخواندنش از سوی کمیته اخلاق و حذف احتمالی از تیم ملی نیز را به دنبال داشت.

محمد نادری در اختیار بدنساز

محمد نادری، مدافع چپ سرخپوشان که از چندی پیش دچار آسیب دیدگی شده، امروز با حضور در محل تمرین این تیم در استادیوم شهید کاظمی، تمرینات آماده سازی خود را پشت سر گذاشت. با توجه به مصدومیت محمد انصاری، یحیی گل محمدی امیدوار است شرایط محمد نادری در فاصله 4 روز مانده به دیدار با پیکان به شکلی پیش برود که او قادر به بهره بردن از این مدافع چپ پا و خوش تکنیک خود شود.

تراکتور از دژاگه شکایت نکرده

غیبت طولانی مدت اشکان دژاگه در ایران و حضور او در کشور آلمان شایعات زیادی را درباره این ستاره ملی پوش به وجود آورده است. با وجود اینکه تمرینات تراکتور از حدود 20 روز قبل شروع شده اما دژاگه همچنان به ایران برنگشته و زمان بازگشتش نیز مشخص نیست.
مسئولان تراکتور چندین بار درباره دژاگه توضیح داده اند اما همچنان اتفاق خاصی درباره اش رخ نداده است. از این رو شنیده می‌شد که تراکتوری ها از دژاگه بابت غیبتش در تمرینات شکایت کرده اند اما این مساله از سوی مدیران باشگاه رد شد.
مدیران باشگاه تراکتور تاکید کردند که هیچ شکایتی از دژاگه انجام ندادند و این بازیکن با باشگاه در ارتباط با غیبتش هماهنگ است.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران پرسپولیس مهدی رسول پناه سعید عزت اللهی ملوان تیم ملی فوتبال ایران علیرضا اشرف مرضیه جعفری فوتبال بانوان شهرداری بم رامین رضاییان محمد نادری تراکتور اشکان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران پرسپولیس مهدی رسول پناه سعید عزت اللهی ملوان تیم ملی فوتبال ایران علیرضا اشرف مرضیه جعفری فوتبال بانوان شهرداری بم رامین رضاییان محمد نادری تراکتور اشکان رامین رضاییان فوتبال ایران شهرداری بم محمد نادری رسول پناه عزت اللهی تست کرونا بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس

به گزارش ورزش‌سه ، مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و اینبار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیوهای منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است:«فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

دیگر خبرها

  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • واکنش رامین رضاییان به فحاشی هواداران پرسپولیس؛ بلندتر، نمی‌شنوم! + فیلم
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • ببینید | دلخوری و ناراحتی رامین رضاییان از هواداران پرسپولیس
  • رامین رضاییان: احترام هواداران پرسپولیس همیشه برای من واجب است و در قلب من هستند / فیلم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند