Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مهدی طاهری دوچرخه‌سوار استان البرز هزار و ۴۰۰ کیلومتر از گلزار شهدای گمنام کوه نور در کرج تا مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را رکاب زد. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مزار مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان لبریز از مشتاقان و دلدادگانی است که از دور و نزدیک خود را برای زیارت مزار سردار دل‌ها به این مکان مقدس می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان همه انسان‌هایی که از راه‌های دور و نزدیک خود را به گلزار شهدای کرمان می‌رسانند تا هر کس به نوعی به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ابراز ارادتی داشته باشند حضور دوچرخه‌سوار البرزی بعد از روزها و شبها رکاب‌زنی به عشق حاج قاسم و شهدای مدافع حرم قابل توجه است.

جوان 38 ساله کرجی هزار و 400 کیلومتر از گلزار شهدای گمنام کوه نور در کرج تا مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را رکاب زده و امشب به دیدار سردار دلها رسید.

زوج جوان سیرجانی زندگی مشترک خود را از جوار مزار حاج قاسم سلیمانی آغاز کردند + تصاویرمراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در جوار مزار حاج قاسم در کرمان برگزار شدکرمان| مکتب انقلابی حاج قاسم امتداد نهضت امام خمینی(ره) است

مهدی طاهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار داشت: هدف من از این اقدام لبیک به فرمان مقام معظم رهبری بود که ایشان فرمودند امروزه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی با بیان اینکه به شهدای مدافع حرم احساس دین می‌کردم و برای همین تصمیم گرفتم این مسیر را به نام و یاد شهدای مدافع حرم رکاب‌زنی کنم گفت: من عاشق حاج قاسم سلیمانی هستم و برای همین سخت‌ترین راه را برای رسیدن به مزار حاج قاسم انتخاب کردم تا عشق خودم را به او نشان بدهم.

طاهری با اشاره به اینکه هیچ نهاد و سازمانی در این مسیر من را حمایت نکرده و کاملا خود‌جوش این حرکت را انجام می‌دهم افزود: حدود سی سال است که ورزش می‌کنم اما ورزش من دوچرخه سواری نبوده است، آخرین باری که دوچرخه، سوار شده بودم حدود سی سال پیش بود.

وی با بیان اینکه سحرگاه جمعه 23 خرداد‌ماه امسال ساعت 13:20 دقیقه از مزار شهدای گمنام کوه نور در کرج حرکت خود را آغاز کردم و امروز عصر به گلزار شهدای کرمان رسیدم خاطر‌نشان کرد: در طول مسیر برای زیارت شهدا به گلزارهای شهدا در مسیر رفتم و نایب‌الزیاره همه شهدا بوده‌ام.

گزارش از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ ز

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سردار قاسم سلیمانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی استان کرمان گلزار شهدای کرمان حاج قاسم سلیمانی دوچرخه سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: به منظور مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده‌های نفتی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا برابر استعلامات اخذ شده مشخص شد مالکان ۵ دستگاه کامیون با تشکیل یک باند و صدور بارنامه‌های جعلی اقدام به قاچاق سوخت کرده اند که در ادامه ۵ متهم دستگیر و ضمن کشف ۲۵ هزارو ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از مخفیگاه آنان، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید در این راستا از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موردی در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی، مراتب را با شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آیین "سرزمین من" ویژه مدارس شهر کرمان
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان