Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هیئت سه گانه برای رشد و پیشرفت بهتر نیاز به هم افزایی رشته های دو ومیدانی، شنا و دوچرخه دارد.

مجمع عمومی هیئت سه گانه استان اصفهان امروز (چهارشنبه، ۴ تیرماه) با حضور سید محمدطباطبایی- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مهدی گودرزی- رییس فدراسیون سه گانه، روسای هیئت های دوچرخه سواری و شنا و دیگر اعضای مجمع در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد طباطبایی اظهار کرد: رشته سه گانه از رشته هایی است که در اصفهان دارای ظرفیت و پتانسیل خوبی است و با توجه به هم افزایی خوبی که داشتند در زمینه باشگاهی نیز موفق بودند، انتظار می رود تمام اعضا خانواده این رشته در کنار رئیس قرار گیرند.

وی با تشکر از رهنما، رئیس سابق هیئت که در حال حاضر در هیئت مدیره فعال است، گفت: امیدوارم برنامه‌هایی که مسئولان این رشته در راستای برنامه های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان در نظر گرفته اند با عملیاتی شدن، شرایط رشد و توسعه این رشته و پیشرفت ورزشکاران را فراهم کند.

به گزارش ایسنا، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، خاطر نشان کرد: ۳ رشته ورزشی دو ومیدانی، شنا و دوچرخه سواری در دل این هیئت قرار دارند که اگر همراهی و هم افزایی خوبی داشته باشند، می توانند به موفقیت این رشته کمک بسزایی کنند. در راستای اجرای برنامه های هیئت ۳ گانه با برگزاری جلسات و همچنین کارگروه جدید ورزش های آبی، در حال برنامه ریزی و ایجاد راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات این رشته هستیم.

وی تصریح کرد: از دیرباز در ورزش قهرمانی و سه گانه ورزشکارانی داشتیم که برای استان و کشورمان  افتخار آفرینی کردند که می توان از ظرفیت آن ها استفاده کرد تا در کنار اهداف راهبردی در راستای رشد و توسعه این رشته موفق عمل کنیم، استفاده از تجارب افراد در زمینه استعدادیابی و نخبه پروری می تواند در رشد و تربیت نخبگان این رشته کمک زیادی به هیئت کند

طباطبایی افزود: از رئیس هیئت می خواهم که از تمام ظرفیت و پتانسیل استان استفاده کند، چرا که ما یک برنامه استراتژیکی برای ورزش استان در نظر گرفتیم و براساس آن یک ماموریت داریم که ۳ اصل و محور کلیدی مصالحه، مهر و مدارا در آن قرار دارد.

وی ادامه داد: انتظار ما این است که اگر مخالفان و منتقدانی در راستای برنامه های هیئت است هیچ کس حذف نشود بلکه مدارا در دستور کار قرار گیرد. در حال حاضر مجموعه خوبی در هیئت فعالیت می کنند. با توجه به اینکه نگاه شرفا رئیس هیئت نگاه توسعه محور است مطمئن هستم که بحث تمرکز زدایی در مرکز استان و چند باشگاه خارج می شود.

وی تصریح کرد: افرادی که در کنار مدیران توسعه محور هستند، وظیفه سنگینی دارند و نگاه عمیق و گسترده ای خواهند داشت، شهرستانهای زیادی با پتانسیل بالا در استان دایم که با شناسایی این مناطق می توان، در آینده شاهد رشد و توسعه این رشته در استان اصفهان باشیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: انتظار داریم رئیس هیئت سه گانه استان برنامه های خود را از یک سو با اهداف و برنامه ها و تقویم ورزشی فدراسیون که تدوین و ابلاغ شده است و از سوی دیگر با برنامه های استراتژیک استان همسو کند و می دانیم که فدراسیون نیز با نگاه توسعه محوری که دارد نگاه ویژه ای به استانها دارند.

وی خاطر نشان کرد: زمانی به اهداف و برنامه های خود در ورزش قهرمانی دست پیدا می کنیم که بتوانیم فرهنگ سازی آن رشته را به خوبی انجام دهیم که همیشه در قالب برنامه های عمومی صورت می گیرد؛ بنابراین هیئت با اجرای سمینارها و مسابقات به صورت دوگانه یا سه گانه در تمام شهرستانها می تواند به موفقیت برسد. با توجه به اینکه در بخش بانوان نیز مشکلات حل شده، به طور کامل در ۳ رشته شاهد فعالیت بانوان خواهیم بود.

وی با مخاطب قرار دادن رئیس هیئت دوچرخه سواری گفت: با توجه به اینکه پروسه استعدادیابی به طور جدی در این هیئت در حال اجرا است و ممکن است برخی افراد در راستای برنامه های قهرمانی هیئت شما قرار نگیرند، می توان با تعامل با هیئت سه گانه این افراد را به این سمت کشاند و انتظار داریم هیئت‌های شنا و دو ومیدانی نیز به همین صورت عمل کنند و یک هم افزایی بین هیئت های مرتبط با سه گانه ایجاد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی سه گانه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان دوچرخه سواری هیئت سه گانه دو ومیدانی هم افزایی رئیس هیئت شنا و دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مقام‌آوران بین‌المللی، کشوری و منطقه در رقابت‌های قهرمانی گفت: آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها مهم و ضروری است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان بیش از ۲۰ عنوان برنامه در این منطقه پیش‌بینی و اجرا شد که یکی از مهم‌ترین و پرشورترین این برنامه‌ها آئین تجلیل از مقام آوران ورزشی منطقه بود.

وی افزود: در ویژه برنامه آئین تجلیل از مقام آوران ورزشی ۱۰۶ نفر از شهروندان در رده بین‌المللی و کشوری، همچنین از ۱۱۰ نفر از ورزشکاران در رده‌بندی منطقه‌ای در رشته‌های مختلف ورزشی تجلیل شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها مهم و ضروری است، تصریح کرد: در ورزش باید تعهد داشته باشیم تا در راستای همگانی کردن ورزش موفق باشیم و در پی آن سلامت جامعه نیز بهبود ببخشیم.

قاضی‌عسگر ادامه داد: برای برون رفت از بیماری‌های ناشی از کم‌تحرکی در جامعه باید در ترویج ورزش همگانی تلاش مضاعف داشته باشیم، زیرا ورزش در سلامت جامعه نقش اساسی دارد و برای ورزش همگانی باید به‌صورت جامع و درست اقدام کنیم.

وی نقش شهرداری در توسعه ورزش را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: در همه جای دنیا ورزش بدون حضور این نهاد ابتر است؛ هرگاه برنامه‌های ورزشی با شهرداری‌ها عجین باشد، اتفاقات خوبی برای ورزش شهر رقم خواهد خورد.

کد خبر 750149

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان