Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استا‌ها- با حضور دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دبیرخانه فضای مجازی و سواد رسانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور در استان کرمان افتتاح شد. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عصر امروز و با حضور حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان دبیرخانه فضای مجازی و سواد رسانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور در استان کرمان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مهران شیخی رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان افتتاح دبیرخانه فضای مجازی و سواد رسانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور در استان کرمان را اعتماد اتحادیه مرکزی به استان کرمان برای سپردن این مسئولیت دانست و اظهار داشت: در حوزه فضای مجازی و جنگ نوین بستری فراهم شده امیدواریم بتوانیم نقش آفرینی موثری در آن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر فعالیت در حوزه فضای مجازی و جنگ نوین تاکید دارند افزود: اقدمات انجام شده در راستای این تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

‌رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان با اشاره به اینکه قبل از شیوع ویروس کرونا و در ایام دهه فجر دانش آموزان استان کرمان پرچمدار انقلاب در کف مدارس بودند افزود: امروز اختتامیه مدرسه انقلاب را نیز داریم تا از فعالیت تعداد از مدارس منتخب در سال 98 تجلیل شود.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی: فاصله زیادی تا رسیدن به شبکه ملی اطلاعات داریمتاکید "قالیباف" برای تکمیل شبکه ملی اطلاعاتآذری جهرمی: مرکز داده خدمات پایه شبکه ملی اطلاعات نیمه مرداد افتتاح می شود

در این مراسم رحمان جلالی رئیس شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان با بیان اینکه باید نوع نگاه و نگرش نوجوانان به فضای مجازی را تغییر داد اظهار داشت: در مواجهه با فضای مجازی به مهارت سواد رسانه نیاز داریم.

رئیس شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان با بیان اینکه دشمن جنگ رسانه‌ای را جنگی برای تسخیر قلب‌ها و ذهن‌ها می‌داند گفت: باید توجه ویژه‌ای به جنگ نرم داشته باشی و بدانید که دشمنان ایرانی‌ها را استاد عملیات روانی و اطلاعاتی می‌دانند و توجه ویژه‌ای به ما دارند و تمام راهبردهای رسانه‌ای آنها برای تسخیر قلب‌ها و ذهن‌های ماست.

انتهای پیام/511/ ز

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان استان کرمان دبیرخانه فضای مجازی استان کرمان افتتاح استان کرمان فضای مجازی سواد رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سجاد موسوی سرپرست دبیرخانه HSE شهرداری تهران که در این سازمان مستقر است، اظهارداشت: با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران طرح بازرسی HSE از بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران توسط ادارت HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد.

وی افزود: در این طرح تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزامات قانونی تعداد ۱۵۶۱۴ عدم انطباق (موارد ناایمن) شناسایی شد که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از تعداد مذکور ۷۷۷۷ مورد رفع و باقیمانده در دست پیگیری است.

کد خبر 6091867

دیگر خبرها

  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در کرمان را قبول نداریم
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در استان را قبول نداریم
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان