Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامی با بیان اینکه اصناف پایه های اقتصاد کشور هستند گفت: برای رهایی از اقتصاد تک محصولی و متکی بر نفت باید به اصناف و تولیدکنندگان اتکا کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ناصر غلامی مسئول بسیج اصناف شهرستان سیریک در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: این واحدهای نمونه صنفی بخاطر رعایت انصاف، رعایت نظم و پروتکل های بهداشتی ،داشتن کیفیت کالا و اجناس مطلوب و خوش رفتاری و برخورد مناسب با مشتریان تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج اصناف شهرستان سیریک افزود: در آیین حیات بخش اسلام، کار، تلاش، کسب درآمد و روزی حلال یکی از پایه های جامعه فرهنگی و مکتبی محسوب شده و در ردیف والاترین و بزرگترین عبادات قرار گرفته و روزی حلال نه تنها یک ویژگی اقتصادی جامعه اسلامی محسوب می‌شود بلکه به عنوان نماد دایمی پیوند اخلاق و اقتصاد همواره مطرح بوده  و هست.

غلامی با بیان اینکه اصناف پایه های اقتصاد کشور هستند افزود: برای رهایی از اقتصاد تک محصولی و متکی بر نفت باید به اصناف و تولیدکنندگان اتکا کنیم.

وی تصریح کرد:روز اصناف روزنه ای برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش های معنوی و اجتماعی و اقتصادی این زحمت کشان واقعی عرصه های کار و تلاش است.

غلامی خاطرنشان کرد: اصناف بعنوان بزرگترین بخش اقتصادی در کشور فعالیت می کند و با یک برنامه ریزی اصولی و مدون، از پتانسیل عظیم آن می توان برای بهبود فضای کسب وکار و اشتغال در جامعه  استفاده بهینه کرد.

همچنین با حضور معاون فرماندار سیریک،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، مسئول بسیج اصناف شهرستان،رئیس اداره صمت و رئیس اتاق اصناف، از ۳ واحد نمونه صنفی شهرستان سیریک تجلیل شد.

شهرستان۴۵ هزار نفری سیریک دارای ۹ اتحادیه و ۱۴۴۵ واحد صنفی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین سه شنبه شب در نشست با قائم مقام بانک صنعت و معدن کشور اظهارداشت: یکی از طرحهای اقتصادی خوبی که در استان بوشهر و شهرستان دشتی در دست اجرا است کارخانه آهک اکباتان می باشد که با توجه به اهمیت و جایگاه این طرح می طلبد هر چه زودتر فعال شود.

معاون اقتصادی استانداری بوشهر بر ضرورت تسریع در راه اندازی این کارخانه تاکید کرد و ادامه داد: راه اندازی این کارخانه زمینه اشتغال افراد زیادی فراهم می کند.

باستین اضافه کرد: شهرستان دشتی دارای نرخ بالای بیکاری در سطح استان دارد.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح سالانه ۲۰ میلیون یورو محصولات این کارخانه صادر می شود.

کد خبر 6093647

دیگر خبرها

  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند