Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:26:57 GMT

تولید بذر در جنوب استان کرمان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۷۷۰۶

تولید بذر در جنوب استان کرمان آغاز شد

به گزارش ایرنا، مهدی طبیب زاده روز چهارشنبه در نشست تشکل ها و فعالان بخش کشاورزی با وزیر جهادکشاورزی در اتاق بازرگانی استان کرمان افزود: آب محدودترین عامل در استان کرمان است و بیش از ۹۴ درصد آن در بخش کشاورزی مصرف می شود.
وی ادامه داد: در سالیان گذشته تولید بذر را در این استان شروع کردیم و تحریم و تاخیر ورود و گرانی بذرها موجب شد آسیب جدی به جنوب کرمان وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیب زاده اظهار داشت: انباشت پسته در انبارهای فعلی و فرارسیدن فصل تولیدات جدید پسته، انباشت این محصول را ایجاد کرده که با توجه به افزایش نرخ دلار، همچنان نرخ پسته ثابت و رو به کاهش است که زیان عظیمی به زحمتکشان این بخش از کشاورزی وارد کرده است.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از صادرات کشور در بخش کشاورزی است و اگر همکاری لازم نباشد مشکلات فراوانی به وجود می آید اظهار داشت: می خواهیم ۲ صندوق خرما و پسته در استان راه اندازی و محدودیت های قانونی برای راه اندازی این دو صندوق برداشته شود.
 

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان وزارت جهاد کشاورزی خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نهضت اسفالت در کرمان

   

 

به گزارش خبر گزاری صداو سیمای مرکز کرمان ،  یحیی زاده معاون شهردار و فرمانده قرارگاه جهادی آسفالت شهرداری کرمان گفت :با توجه به حفاری‌های سال‌های  اخیر نیاز به روکش آسفالت در شهرکرمان کاملا محسوس بود سال گذشته شورای شهر در بودجه سال ۱۴۰۳  مبلغ ۷۵۰ میلیارد تومان برای آسفالت  اختصاص داد که با این اعتبار مناسب این روند از امروز آغاز شده و در مدت سه ماه ادامه خواهد داشت

معابر اصلی کوچه‌های  خاکی و  پر تردد در  این طرح روکش خواهند شد کرمان بیش از چهارمیلیون و پانصد هزار متر مربع معبر دارد که در این طرح بیش از نیمی از آنها آسفالت میشوند

دیگر خبرها

  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
  • آغاز نهضت اسفالت در کرمان
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • آغاز نشاء ارگانیک برنج در مازندران
  • توصیه های هواشناسی کشاورزی
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»