Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:49:19 GMT

مسئولان امنیت و عدالت را در جامعه برقرار کنند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۷۷۱۱

مسئولان امنیت و عدالت را در جامعه برقرار کنند

به گزارش چهارشنبه شب مرکز خبر حوزه، این مرجع  تقلید دردیدار سردار میرفیضی فرمانده انتظامی قم با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اظهار داشت: مسئولان باید در زمینه امنیت، عدالت و ارزانی و نعمت احساس وظیفه کنند.

وی با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه خاطرنشان کرد: همه مردم به امنیت احتیاج دارند و باید در جامعه امنیت لازم برقرار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آیت الله نوری همدانی گفت: دومین موضوع برقراری عدالت است که مسئولان باید در جامعه اجرا کنند، همه مردم خواهان این موضوع هستند و این برابری و عدالت است که نظام را بیمه می‌کند.

این مرجع تقلید یادآور شد: سومین موضوع، ارزانی و فراوانی ارزاق و کالاهای عمومی است که مردم در تنگنا نباشند و این وظیفه دولتمردان است که رفاه و آبادانی را در کشور ایجاد نمایند.

آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت کنونی کشور در جهان اشاره کرده و بیان داشت: نظام اسلامی امروز در برابر دنیا قرار گرفته است، به طوری که آمریکا، صهیونیسم و کشورهای وابسته آن ها شبانه روز در حال توطئه افکنی علیه نظام هستند.

وی همچنین وظایف نیروی انتظامی را نیز مورد توجه قرار داد و بیان کرد: کار نیروی انتظامی برقراری امنیت است و در کنار این موضوع باید در رعایت عدالت و حقوق مردم نیز سرلوحه باشد.

برچسب‌ها عدالت اجتماعی قم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عدالت اجتماعی قم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت عدالت اجتماعی قم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حسین آبادی ظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از پیشگامان سلامت اجتماعی استان مرکزی اظهار کرد: ۲۴ مرکز مشاوره حضوری غیر دولتی استان مرکزی، سال گذشته به ۶ هزار و ۷۵۶ مراجعه کننده مشاوره ارائه داد.

وی ادامه داد: ۲۱ هزار و ۵۷ نفر معادل ۴۵ هزار و ۵۱ ساعت نیز سال گذشته مشاوره تلفنی از خط ۱۴۸۰ دریافت کردند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: اختلاف با همسر، مشکلات بین فردی، تربیت کودک و مشاوره قبل از ازدواج بیشترین فراوانی تماس‌ها بوده است.

حسین آبادی گفت: موضوع تماس‌های گرفته شده با خط ۱۲۳ در سال گذشته ۶۹۲ مورد کودک آزاری، ۲۹۷ مورد اختلافات خانوادگی، ۱۱۸ مورد افکار خود کشی، ۶۶ مورد بد سرپرستی و ۵۴ مورد زنان و دختران آسیب دیده بوده است.

وی ۴۸ مورد سالمند آزاری، ۴۲ مورد فرار، ۴۲ مورد معلول آزاری، ۳۸ مورد والد آزاری و ۳۰ مورد اختلافات خانوادگی را موضوع‌های بعدی تماس با خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی استان مرکزی عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به وظیفه این نهاد در تأمین سلامت روانی افراد جامعه، گفت: این نهاد اجتماعی و حمایتی کمک می‌کند تا افراد به عنوان کنشگران فعال در جامعه نقش آفرین باشند.

فعالیت‌های بهزیستی در جهت سلامت اجتماعی توسعه یافته است

معاون سلامت اجتماعی بهزیستی استان مرکزی نیز در این آئین گفت: این سازمان در جهت سلامت اجتماعی، فعالیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه، مداخلات اجتماعی و حمایتی، توانبخشی علمی و تخصصی را توسعه بخشیده است.

محمد علی الله دادی بیان کرد: بهزیستی به همت نیروهای پر تلاش و کارشناسان خبره توانسته در مسیر سلامت، بهزیستی شکوفایی و بالندگی جامعه گام بردارد.

وی افزود: اقداماتی چون طرح‌های مختلف آگاه‌سازی، انجام طرح‌های غربالگری شنوایی سنجی و تنبلی چشم با پوشش ۸۰ درصدی جامعه هدف و پیشگیری از معلول زایی با بررسی اختلالات ژنتیکی بر اساس حکم برنامه ششم، انجام و ارائه خدمات مشاوره‌ای و روان شناختی با استفاده از فناوری‌های نوین در جهت ازدواج‌های موفق، ارائه طرح‌های مختلف در جهت مداخلات بهنگام در جهت کاهش طلاق از جمله ثبت الکترونیک طلاق و آموزش‌های پیش از ازدواج دیگر خدمات بهزیستی است.

الله دادی اظهار کرد: طرح‌های اجتماعی به نام نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان «نماد» و طرح مشارکت اجتماعی دانش‌آموزان «ماد» جهت آگاه‌سازی و توانمندسازی دانش‌آموزان، ارائه خدمات پیشگیری از دیگر اقدامات توسعه‌ای خدمات سازمان بهزیستی است.

وی گفت: درمان اعتیاد در پهنه گستره کشور، توسعه کمی و کیفی خدمات اجتماعی از جمله ایجاد اورژانس اجتماعی و برنامه‌های دیگر برای همه اقشار و آحاد جامعه نشان دهنده تلاش بهزیستی در مسیر سلامت اجتماعی است.

کد خبر 6095223

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی