Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید یوسفی نوید روز چهارشنبه در جریان اجرای این طرح به خبرنگاران اظهار داشت: هرگونه اسکان غیرمجاز و رفتارهای خارج از عرف در مناطق شهری با برخورد قانونی مواجه می شود و براین اساس توانستیم این منطقه آلوده و پرخطر را پاکسازی کنیم.

وی بیان کرد: حفظ سلامت جامعه و شهروندان یکی از مهمترین وظایف مدیریت شهری است و در منطقه تپه پیسا عده ای با شرایط نامناسب اقدام به سکونت داشتند که نسبت به پاکسازی این منطقه اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی نوید خاطرنشان کرد: تپه پیسا یکی از مناطق پرخطر در شهر همدان محسوب می ‌شود که به تازگی شاهد اسکان غیرمجاز عده‌ای از عشایر در این منطقه بودیم که مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان از لحاظ بهداشتی رقم زده بود.

وی با بیان اینکه در این منطقه شاهد تخریب فضای سبز و سیما و منظر شهری نیز هستیم، گفت: با پیگیری‌های شهرداری منطقه چهار و با هماهنگی صورت گرفته با دادستان همدان و تعامل و همکاری نیروی انتظامی این تپه در چند مرحله پاک سازی شد.

یوسفی نوید ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت مناسب شهروندان در پیشبرد اهداف و توسعه منطقه چهار گفت: از شهروندان درخواست کرده ایم  نسبت به تخریب سیما، منظر و فضای سبز منطقه حساسیت بیشتری داشته و در صورت مشاهده هرگونه رفتار هنجارشکنانه و اقدام غیرقانونی، مراتب را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان اطلاع رسانی کنند.

براساس اعلام محققان تاریخ، تپه قدیمی و باستانی پیسا نخستین سکونتگاه همدانی ها بوده و در تاریخ سی ام خرداد ۱۳۷۷ با شماره ثبت ۲۰۲۳ به ‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

با این حال ساماندهی و تغییر وضعیت این منطقه هنوز تعیین تکلیف نشده و همچنان محل زندگی معتادان و توزیع کنندگان مواد است.

برچسب‌ها شهرداری همدان فرماندهی نیروی انتظامی همدان معتادان متجاهر همدان اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان معتادان متجاهر همدان اعتیاد شهرداری همدان معتادان متجاهر همدان اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی تصریح کرد: به دنبال صدور دستور دادستان حوزه قضائی شهرستان آمل، اکیپ اجرای احکام قضائی با همراهی عوامل نیروی انتظامی ضمن حضور در روستاهای قادی‌محله و بختیارکتی وشهنه کلاً اقدام به تخریب مستحدثات غیرمجاز کردند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: با کسب دستور قضائی، اقدام به تخریب ۱ مورد بنا در قالب ماده ۳، ۵ مورد بنای نیمه‌کاره و۲۱ مورد تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ کرده و حدود ۲۱ هزار و۳۰۰ مترمربع از این اراضی به چرخه تولید بازگشت.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: براساس قانون، تغییرکاربری و تبدیل اراضی زراعی و باغی به مسکونی بدون مجوزهای قانونی ممنوع است اراضی کشاورزی و باغی باید در چرخه تولید باشند و دستگاه قضائی با تمام قدرت و توان با ساخت و سازغیرمجاز وتغییرکاربری اراضی کشاورزی برخورد می‌کند.

کد خبر 6098339

دیگر خبرها

  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • شهر و حیات مدنی
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان