Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@02:20:28 GMT

داور از شهر ری برای بازی بچه شهر ری؟

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۷۷۶۹

مقصر جنجال های بازی اهواز نه سیدعلی است که به اشتباه علی کریمی را اخراج کرد و نه فرهاد مجیدی که در اعتراض به تصمیم های سیدعلی اخراج شد

طرفداری - انتخاب داوران لیگ برتر طبق قاعده برعهده کمیته داوران است. دپارتمان داوری، گزینه های قضاوت را می چیند و به کمیته داوران معرفی می کند و کمیته داوران هم قاضیان بازی های لیگ را انتخاب و معرفی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی هایی که گاهی اوقات چنان ناشیانه است که مخاطب تصور می کند آقایان با ده بیست سی چهل داور انتخاب کرده اند یا بر حسب قرعه و شیر یا خط بازی را به یک داور سپرده اند!

به گزارش طرفداری، نیمه اول بازی استقلال و فولاد با جنجال به پایان رسید، جنجالی که می شد با اندکی دقت بیشتر اصلا رخ ندهد. مهدی سیدعلی روی برخورد علی کریمی و بازیکن فولاد که پیش چشمش رخ داد و حداکثر یک اخطار برای هر دو بازیکن داشت (اولی به خاطر کشیدن پیراهن و دومی به خاطر استفاده از دست برای رها شدن از دست بازیکن حریف) سختگیرانه علی کریمی را اخراج کرد و این آغاز جنجال های بازی بود و فرهاد مجیدی هم در اعتراض به سختگیری داور به داخل زمین آمد و بقیه ماجرا؛ اخراج فرهاد مجیدی و تعطیلی بازی حدود ده دقیقه بود.

البته بدبینی استقلالی ها به تصمیم های این دوار از روز انتخابش شروع شده بود. به گفته یکی از نزدیکان باشگاه استقلال، آنها همان روز که شنیدند مهدی سیدعلی برای قضاوت بازی انتخاب شده تعجب کردند چرا که این داور متولد شهر ری است و به نوعی بچه محل جواد نکونام محسوب می شود.

مدیران استقلال برای آن که متهم به جوسازی نشوند از هرگونه اعتراض رسمی و علنی به انتخاب سیدعلی پرهیز کردند اما وقتی در جریان بازی با اولین برخورد نه چندان جدی، استقلال ده نفره شد، فرهاد مجیدی از کوره در رفت.

البته این که سیدعلی بچه محل نکونام باشد و این که هر دو متولد شهر ری هستند، جرم نیست ولی کمیته داوران و دپارتمان داوری می توانند با دقت بیشتر، مانع ایجاد ذهنیت برای تیم ها و مربیان و مهم تر از همه هواداران آنها شوند.

شاید اگر داور دیگری هم به جای سیدعلی قاضی بازی امشب بود، همین کارت قرمز را به علی کریمی نشان می داد اما چون بچه شهر ری نبود کسی ذهنش سمت مسائل حاشیه ای و جانبی نمی رفت. متاسفانه کمیته داوران و دپارتمان داوری با بی دقتی، بی دلیل باعث بدبینی مردم به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می شوند و داوران را هم نزد فوتبالدوستان خراب می کنند.

اخراج عارف غلامی بعد از اخراج مجیدی و کریمی، قطعا واکنش تند استقلال را به دنبال خواهد داشت و باعث و بانی این واکنش ها قبل از هر چیز، بی دقتی آقایانی است که بچه شهر ری را برای قضاوت بازی تیم بچه شهر ری انتخاب می کنند!

مهدی سیدعلی متولد شهر ری است و جواد نکونام هم متولد شهر ری و در فوتبال همه به این حساسیت ها واقف هستند غیر از آنهایی که مامور چیدمان داوران شده اند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته داوران فرهاد مجیدی بچه شهر ری علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور

به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری؛ سمینار دانش افزایی داوران فوتبال ساحلی در هتل آکادمی ملی فوتبال به صورت تئوری و عملی در برگزار شد.

بیشتر بخوانید

بانوی اهل چهارمحال و بختیاری خانم گل لیگ برتر فوتبال ساحلی شد

شهرام ایزدی داور استان در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد