Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:22:20 GMT

«اخلاق حسنه» در سال جهش تولید نهادینه شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۷۹۰۵

«اخلاق حسنه» در سال جهش تولید نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق شناس در نشست با مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی استان و روحانیون، تشکل های دینی،, موسسات و مراکز قرآنی اظهارکرد: در سال جهش تولید باید اخلاق حسنه را در جامعه نهادینه کرده و اگر بتوانیم از ظرفیت بالای هیئت های مذهبی استفاده کنیم می توانیم با رشد اخلاقیات بخشی از مشکلات جامعه را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جهش تولید مورد نظر رهبر معظم انقلاب باید در تمام زمینه ها باید هویدا باشد، ادامه داد: طرح مسئله و بررسی دقیق مسائل استان با همفکری روحانیون و هیات های مذهبی می تواند در راستای کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد.

حق شناس افزود: در جوامع غربی عدم پرداخت مالیات و دروغگویی بسیار ناپسند است و باید تلاش کنیم دغدغه اجتماعی خود را کاهش معضلات اجتماعی و رشد سرمایه های اجتماعی قرار دهیم.

استاندار گلستان یادآور شد: خوشبختانه با همت کشاورزان جهش تولید اتفاق افتاده به گونه ای که بیش از ۱۷۰ هزار تن سیب زمینی و بیش از ۲۴۰ هزار تن گوجه فرنگی تولید شده و استان رتبه اول تولید کلزا و رتبه دوم گندم کشور را داراست و تلاش داریم با صادرات محصولات استان حمایت و پشتیبانی لازم را بخش کشاورزی استان داشته باشیم.

حق شناس ادامه داد: باید موضوعات استان را دغدغه خود بدانیم تا بتوانیم آنها را بخوبی حل و فصل کنیم.

کد خبر 4957942

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان استانداری گلستان هادی حق شناس ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا استانداری سمنان مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند آتش سوزی خطبه های نماز جمعه جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جود بلینگام، بازیکن با اخلاق مستطیل سبز / فیلم

در این ویدیو مروری داریم به لحظات احساسی جود بلینگام، بازیکن حال حاضر رئال مادرید و تیم ملی انگلیس.

دانلود (10.7MB)

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ برنامه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مرکزی هدفگذاری شد
  • شاهنامه پژوه بمی در خاک آرام گرفت
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • جود بلینگام، بازیکن با اخلاق مستطیل سبز / فیلم
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎