Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم, با برگزاری دیدار معوقه بین تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران از هفته هفدهم لیگ برتر, تعداد بازی‌های تمامی تیم‌ها در جدول رده‌بندی برابر شد و به عدد 21 رسید.

در این دیدار که به میزبانی ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شد, تیم میزبان موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد حریف تهرانی خود عبور کند و با 36 امتیاز و یک پله صعود به رده پنجم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم تنها به دلیل تفاضل‌ گل کمتر پایین‌تر از استقلال قرار گرفت.

این پیروزی در حالی رقم خورد که به دلیل نزدیکی امتیاز دو تیم در جدول رده‌بندی از این بازی به‌عنوان یک بازی شش امتیازی یاد می‌‌شد.

جدول رده‌بندی لیگ برتر را با احتساب این بازی معوقه در زیر می‌بینید:

برنامه هفته بیست‌ودوم لیگ برتر به شرح زیر است:

یکشنبه - 8 تیر 1399
تراکتور تبریز - نساجی مازندران, ساعت 20:15، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
شهر خودروی مشهد - ذوب‌آهن اصفهان, ساعت 20:30، ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
صنعت نفت آبادان - پارس جنوبی جم, ساعت 21، ورزشگاه تختی آبادان
شاهین شهرداری بوشهر - نفت مسجدسلیمان, ساعت 21، ورزشگاه شهیدمهدوی بوشهر
پیکان تهران - پرسپولیس تهران, ساعت 21، ورزشگاه شهدای شهر قدس

دوشنبه - 9 تیر 1399
سپاهان اصفهان - گل‌گهر سیرجان، ساعت 20:45، ورزشگاه نقش جهان اصفهان
فولاد خوزستان - ماشین‌سازی تبریز، ساعت 21، ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
استقلال تهران - سایپای تهران، ساعت 21، ورزشگاه آزادی تهران

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: جدول رده بندی لیگ برتر ساعت 21

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با ملوان در گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر شد و گفت: ابتدا یک هسته نباشید به آقای محمدی، مدیرعامل اسبق گروه ملی می‌گویم و به‌عنوان فرد غیر بومی واقعا به ورزش استان کمک کرده و نگاه ویژه داشت. می‌توانیم به دو نکته در این بحث اشاره کنیم. ابتدا باشگاه استقلال خوزستان را که به مرحله فروش رسیده بود، با مشارکت ایشان این تیم را ساپورت کرد و منابع مالی‌اش را تامین کرد. اکنون اگر در لیگ برتر حضور داریم ایشان از مهره‌های اصلی این صعود بوده. در مورد دوم هم راه‌اندازی ورزشگاه غدیر که ورزشگاه ملی ماست ولی مخروبه شده بود که حالا زنده شده. می‌توانیم از زحمات آقای محمدی همچنان یاد کنیم که با تلاش‌های ایشان این ورزشگاه راه‌اندازی شد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره بازی فردا و شرایط تیمش گفت: به تیم ملوان خوش‌آمد می‌گویم و بازی فردا قطعا بازی سختی خواهد بود. در بازی رفت هم بازی سختی را در حضور تماشاگران انجام دادیم و امتیاز هم گرفتیم. الان به ۳ امتیاز بازی فردا امیدوار هستیم و حضور هواداران در بازی فردا به ما کمک خواهد کرد تا این سه امتیاز را به دست آوریم.

پورموسوی درباره نحوه آماده‌سازی تیمش توضیح داد: ما بعد از بازی با سیرجان ریکاوری کردیم و شرایط روانی خوبی داشتیم اما اتفاقاتی و مصاحبه‌‌هایی به وجود آمد که به باشگاه هجمه وارد کرد.

درباره شرایط استفاده از بازیکنان جوان‌تر توضیح داد: یکی از ویژگی تیم ما در نیم فصل دوم باوری بود که تبدیل به اعتماد شد. در بازی با آلومینیوم و گل‌گهر دیدیم که توانستیم وقتی عقب بودیم به بازی برگردیم. امیدوار هستم فردا از شروع بازی این اعتماد و باور در بازیکنان ما وجود داشته باشد و بتوانیم از آغاز از آن استفاده کنیم. من هر جا کار کرده‌ام، تمام هدفم همین است که از جوانان استفاده کنیم. در فوتبالی که همه دنبال بازیکنان میلیاردی هستند، تیم‌هایی مثل استقلال خوزستان، پیکان و هوادار به این سمت می‌روند چون بضاعت مالی ما نمی‌رسد. ۴-۵ تیم اول دنبال بهترین‌ها هستند، تیم‌های وسط باتجربه‌ترها را جذب می‌کنند و ما به سراغ بازیکنان جوان و بومی می‌رویم که فکر کنم ۸۰ درصد تیم ما بازیکنان بومی و از آکادمی بودند.

دیگر خبرها

  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد