Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمدحسین فتایی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از ساختمان فرهنگسرای ارشاد شهرستان الیگودرز، گفت: این ساختمان در راستای تعاملات فرهنگی دستگاه‌های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۸۴ در اختیار اداره کل کتابخانه های عمومی استان قرار گرفت تا در راستای ایجاد کتابخانه عمومی «اندیشه» از آن استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، تاکید کرد: متأسفانه از سال ۱۳۹۶ که این ساختمان بلا استفاده بوده، اداره کل کتابخانه های عمومی هنوز در راستای تحویل ساختمان به مالک اصلی اقدام نکرده و شاهد هستیم که این ساختمان فرهنگی، مستهلک شده و نیازمند بازسازی مجدد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان‌، ادامه داد: پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت گرفته و قرار است این ساختمان طی چند روز آینده تخلیه و در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار گیرد تا روند بازسازی آن در آینده نزدیک آغاز شود.

فرماندار الیگودرز نیز در این بازدید، گفت: موقعیت مکانی این ساختمان منحصر به فرد است و شکل کنونی آنکه به مخروبه ای مبدل شده، اصلاً مورد قبول نیست و اداره کل کتابخانه ها باید هرچه سریع‌تر نسبت به تخلیه و تحویل آن به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام کند.

کشکولی، بیان داشت: بنا به نظر کارشناسان و متخصصین، این ساختمان نیاز به تخریب ندارد و در صورت بازسازی مجدد می‌توان از آن به عنوان مرکزی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری بهره گرفت و سرانه فضای تخصصی شهرستان را افزایش داد.

خبرگزاری مهر، هفته گذشته در گزارشی با عنوان «ویرانه‌ای به نام «فرهنگسرای» الیگودرز / فرماندار التیماتوم داد» به موضوع نابسامانی وضعیت ساختمانی که قرار بود از سوی نهاد کتابخانه های عمومی لرستان به یک کتابخانه مجهز تبدیل شود اما بدون استفاده رها شده بود، پرداخت.

کد خبر 4957964

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان الیگودرز ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا استانداری سمنان مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند آتش سوزی خطبه های نماز جمعه فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف تحقق عدالت فرهنگی و دسترسی به کتاب و کتابخانه،کتابخانه عمومی "شهدای بیوران" در روستای بیوران شهرستان سردشت افتتاح می‌شود.

خدیجه معصومی، با بیان اینکه ساختمان کتابخانه با زیربنای ۱۹۰ مترمربع در دو طبقه، توسط دهیاری روستای بیوران به اداره کل کتابخانه‌های عمومی واگذار شده و دارای بخشهای مخزن و امانت، کودک، نشریات و سالن مطالعه است،افزود: این کتابخانه روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

معصومی گفت: روستای بیوران با یکهزار و ۴۰۰ نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان سردشت است و این کتابخانه به عنوان پایگاه فرهنگی اجتماعی به هشت روستای اطراف نیز خدمت رسانی فرهنگی خواهد داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم