Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که ذوب آهن با حسن استکی تمرین می کند، از اصفهان خبر رسید رضا مهاجری نزدیک ترین گزینه به نیمکت این تیم لیگ برتری است. مهاجری را یک سرمربی مشهور به اصفهانی ها توصیه کرده است

اختصاصی طرفداری / منابع آگاه از انتخاب رضا مهاجری به عنوان سرمربی ذوب آهن خبر می دهند ولی باشگاه اصفهانی هنوز این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، تلاش های گسترده باشگاه ذوب آهن برای برگرداندن میودراگ رادولوویچ به اصفهان بی فایده بود و ذوب آهن تقریبا قید این سرمربی خارجی که از ترس کرونا حاضر به ادامه همکاری با اصفهانی ها نیست را زده است. ذوب آهن این روزها با حسن استکی، دستیار بومی رادولوویچ تمرین می کند و بازیکنان باتجربه این تیم اصفهانی هم حامی استکی هستند تا حالا که میودراگ رادولوویچ به اصفهان برنگشته، استکی که بازیکن اسبق این تیم است، به عنوان سرمربی در هفته های پایانی لیگ برتر نوزدهم بالای سرشان باشد اما در محافل فوتبالی این خبر به گوش می رسد که مدیران باشگاه ذوب آهن با محمد رضا مهاجری سرمربی سابق نساجی به توافق رسیده اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، محمدرضا مهاجری سرمربی ذوب آهن می شود.

هنوز معلوم نیست ذوب آهن اولین بازی اش در شروع دوباره لیگ برتر نوزدهم را با استکی مقابل شهر خودرو مشهد برگزار خواهد کرد یا در همین بازی هم رضا مهاجری که اتفاقا سابقه سرمربیگری شهر خودرو (البته با نام پدیده مشهد) را هم دارد، در این بازی روی نیمکت ذوب آهن می نشیند؟

البته در بازار گرمی ها، چند مربی بیکار دیگر هم مدعی داشتن پیشنهاد از ذوب آهن هستند اما به گفته یکی از بازیکنان این تیم، باشگاه یا با حسن استکی وارد لیگ برتر می شود و یا مهاجری را به خدمت می گیرد. به گفته این بازیکن، یکی از مربیان مطرح لیگ برتری که طرف مشورت مدیرعامل ذوب آهن قرار گرفته، رضا مهاجری را به او پیشنهاد کرده و همین توصیه باعث شده مهاجری شانس اول نشستن روی نیمکتی باشد که برخی بازیکنان ذوب آهن علاقه مندند در اختیار حسن استکی بماند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رضا مهاجری ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین دانیال مثل اسماعیلی‌فر نبود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با محرومیت انضباطی دانیال اسماعیلی‌فر یک چالش بزرگ پیش روی خود داشت و اوسمار برای پست دفاع راست باید به وحدت حنانوف اعتماد می‌کرد که حدود یک ماه و نیم به علت مصدومیت دور از لیست بود.

وحدت در بازی با سپاهان ۸۸ دقیقه در زمین بود اما نتوانست انتظارات را آنطور که باید برآورده کند و در نهایت جای خود را در دقایق پایانی به فرشاد فرجی داد‌.

نکته جالب توجه اینکه وحدت در مدت اخیر در تیم ملی تاجیکستان بازی‌های درخشان‌تری را از خود به جا گذاشته است و پرسپولیس نیز به چنین سطح از آمادگی این بازیکن جوان احتیاج دارند‌.

البته حنانوف در تیم ملی تاجیکستان مدافع وسط است و ممکن است این تغییر پست نیز روی عملکردش تاثیر بگذارد. با این حال حنانوف پس از مصدومیتش پنج بازی دیگر نیز فرصت دارد تا به سرخ‌ها کمک کند.

دیگر خبرها

  • توافق وست هم با خولن لوپتگی
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • واکنش محمد مهاجری به زندانی شدن یک وکیل دادگستری /یکسوی دعوا سعیدمرتضوی است و یکسو وکیلی شریف!
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی
  • مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • جانشین دانیال مثل اسماعیلی‌فر نبود