Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از استقرار نظامیان این کشور در لهستان خبر داد.

بر این اساس، ترامپ در کنفرانس خبری مشترک با همتای لهستانی خود گفت: آلمان در تامین هزینه‌های ناتو کوتاهی کرده است، از همین رو ما شماری از نظامیان خود را از این کشور خارج خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماری از این نیرو‌ها به خانه باز خواهند گشت و برخی در نقاط دیگر اروپا مستقر خواهند شد. یکی از کشور‌های میزبان نظامیان ما لهستان است.

وی تاکید کرد: شاهد آن هستیم که لهستان حاضر است هزینه استقرار نیرو‌های ما در این کشور را پرداخت کند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه انتقادات خود از آلمان گفت: برلین درحال هزینه میلیارد‌های دلار در طرح نورد استریم ۲ به نفع روسیه است. مردم آلمان از این اقدام خرسند نیستند. شما به نفع روسیه میلیارد‌ها دلار هزینه می‌کنید و انتظار داریم ما از شما در مقابل این کشور محافظت کنیم؟

گفتنی است ترامپ پیش تر با انتقاد از آلمان به دلیل هزینه نکردن این کشور برای نیروی دفاعی خود، اعلام کرد ۹ هزار و پانصد سرباز خود را از این کشور خارج کرده و حمایت خود از اروپا را کاهش خواهد داد.  

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ نظامیان آمریکایی اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد عظیمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هرچقدر از اقتصاد دولتی فاصله بگیریم و بخش خصوصی را فعال کنیم موفق‌تر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه عملکرد وزارت کار در بخش‌های مختلف قابل توجه بوده است، افزود: در کاهش نرخ بیکاری شاهد اتفاقات موثری در این دولت بوده‌ایم.

معاون ویزر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اذعان کرد: در راستای توجه به امنیت معیشتی مردم نیز کالابرگ الکترونیکی را پیش بردیم و کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار یک رقم چشمگیر است.

عظیمی آموزش مهارت را رسالت اصلی سازمان فنی حرفه‌ای کشور خواند و گفت: تلاش این است که ۵۰ درصد ظرفیت جوارکارگاهی را توسعه دهیم.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: اساسنامه سازمان در مجلس شورای اسلامی مصوب شد و یکی از بندهای آن، این است که دولت مکلف شده بخشی از بودجه عمرانی سالانه دستگاهها را صرف آموزش مهارت کارگران کند.

وی با بیان اینکه کردستان دارای ظرفیت‌های اثرگذاری است، اظهار کرد: نیروی انسانی بهترین و ارزشمندترین ظرفیت کردستان محسوب می‌شود.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: نقش ممتاز و برجسته مردم کردستان غیرقابل انکاری است و با افتخار ایرانی جماعت به وجود کردستان قهرمان افتخار می‌کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در عرصه های مختلف کردستانی ها درخشیده اند، گفت: کردستان بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده و باید در مورد آن بیشتر صحبت شود.

عظیمی اعلام کرد: برگزاری آیینهای سنتی و محلی کردستان فرصت ارزشمندی برای معرفی ظرفیت‌های کردستان است و باید همه مردم در معرفی ظرفیت‌های استان نقش ایفا کنند.

کد خبر 6093051

دیگر خبرها

  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • آخرین جزئیات از دوره جدید کالابرگ
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد