Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@02:12:56 GMT

پل قدس اردبیل تا پایان سال افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۸۹۳۳

پل قدس اردبیل تا پایان سال افتتاح می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: امیدواریم با قولی که دولت داده، بودجه موردنیاز برای تکمیل پل قدس تامین شود تا بتوانیم در سال جاری این پروژه را به اتمام رسانده و بهره‌برداری کنیم.

زهرا قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر لزوم حمایت‌های دولتی از شهرداری‌ها، اظهار کرد: شرایط رکود اقتصادی ناشی از شیوع کرونا تنها مربوط به شهرداری اردبیل نیست بلکه شهرداری‌های تمام کشور معمولاً با مشکل اقتصادی رو به رو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری‌ها برای درآمد و بودجه خودکفا بوده و هیچ حمایتی از طرف نهادهای دولتی از شهرداری نمی‌شود و این شرایط در بحران حاضر بدتر نیز شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل، تصریح کرد: با وجود آنکه وضعیت اقتصادی کشور و شیوع کرونا تأثیر زیادی بر خدمات و ساخت‌وسازها در شهر می‌گذارد اما در اردبیل پیشرفت پروژه‌ها به‌طور محسوس قابل مشاهده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با قولی که دولت داده، بودجه موردنیاز برای تکمیل پل قدس تأمین شود تا بتوانیم در سال جاری این پروژه را به اتمام رسانده و بهره‌برداری کنیم.

احداث هتل پنج ستاره در شورابیل

قدیمی خاطرنشان کرد: معتقدیم همه مناطق شهری نیاز به رسیدگی دارند به همین دلیل در شورای شهر بودجه تمامی مناطق به صورت متوازن بررسی و به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: شورابیل یکی از پنج منطقه شهری اردبیل است که امیدواریم درآمدها محقق شود تا بتوانیم بودجه مصوب را در اختیار مدیریت این منطقه قرار داده و شاهد ارتقای هرچه بیشتر منطقه گردشگری شورابیل باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه شورابیل نگین گردشگری اردبیل بوده و بدین سبب چندین طرح و برنامه برای آن منطقه در نظر گرفته شده، گفت: با توجه به اینکه هتل استاندارد در منطقه گردشگری شورابیل وجود ندارد، با موافقت شورای شهر اقدامات اولیه برای احداث یک هتل پنج ستاره مطابق با استانداردهای بین‌المللی در آن منطقه انجام شده است.

کد خبر 430483

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر اردبیل شورابیل گردشگری پروژه هاي عمراني افتتاح پروژه های عمرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه