Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران اعلام کرد که حناچی دستور ویژه‌ای برای استفاده از نظر مشورتی معلولان برای مناسب سازی پروژه‌ها در چهار معاونت شهرداری داده است.

زهرا نژادبهرام ، با بیان اینکه چندی پیش از شهردار تهران درخواست کردم که به منظور تحقق شعار تهران شهری برای همه و همچنین مناسب سازی پروژه‌ها و معابر برای افراد معلول و کم توان از مشاورین دارای معلولیت استفاده کند، گفت: پیشنهاد داده‌ایم که در چهار معاونت فنی و عمران، شهرسازی، حمل و نقل و خدمات شهری که بیشترین ارتباط را با مردم دارند از مشاورین کم توان و معلول استفاده شود تا بتوانیم پروژه‌های مناسب سازی شده داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: خوشبختانه شهردار تهران نیز این پیشنهاد را پذیرفته است و در جلسه ستاد شهرداری استفاده از این افراد را به چهار معاونت فوق‌الذکر ابلاغ کرده‌ایم.

نژاد بهرام با تاکید بر اینکه از این پس ۹ نفر از معلولین زن و مرد در چهار معاونت اصلی شهرداری تهران بر پروژه‌ها نظارت کرده و نظرات خود را در مورد مناسب سازی پروژه‌ها اعلام می‌کنند، گفت: نکته قابل توجه این است که در این حوزه زنان حضور چشمگیر دارند و این مهم در راستای تحقق شعار تهران شهری برای همه انجام شده است و قطعا از این به بعد با حضور این مشاورین معلول تهران شهری در دسترس پذیرتر برای همگان خواهد شد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حناچی شورای شهر تهران چهار معاونت مناسب سازی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال

فراخوان مسابقه عکاسی عکس سال فروردین ۱۴۰۳ از سوی معاونت فرهنگی کانون ویژه مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری منتشر شد.

در این راستا رهبر جعفری مربی فرهنگی کانون استان قزوین به عنوان برگزیده معرفی شد.

در این مسابقه هنری از مربیان و کارکنان کانون خواسته شده بود تا از گالری عکس‌های گوشی خود یک عکس را به عنوان عکس سالِ کانون انتخاب و با یک تیتر و توضیح مناسب در پیام‌رسان بله به معاونت فرهنگ کانون ارسال کنند.

اعضای داوری از میان ۲۸۸ عکس رسیده به دبیرخانه این رویداد، در مرحله اول ۴۰ اثر را به عنوانِ عکس برتر و در مرحله دوم سه اثر را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

«نگاه خلاق عکاس به موضوع»، «هماهنگی عکس با موضوع»، «انتخاب عنوان جذاب و هماهنگ با موضوع» و «هماهنگی عنوان با عکس» از شاخص‌های انتخاب عکس بود که در انتشار فراخوان مسابقه عکاسی مدنظر قرار داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • جزئیات جدید از پروژه ۳ طبقه کردن میدان ونک تهران
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • چطور یک کولر گازی مناسب انتخاب کنیم
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند