Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@11:57:15 GMT

جدال توییتری آشنا و امام

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۹۳۱۸


جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران با انتشار عکسی از ملکی که متعلق به نهاد ریاست‌جمهوری و در حال ساخت در منطقه جماران است در توییتر خود نوشت:«مشاور ناآشنای دولت! این بنای قدیمی است؟ همه دروغ می‌گویند درست! شما که صادق هستید، بفرمایید اینجا اداری است؟! 

به‌ جای فرافکنی و متهم نمودن دیگران همکاران‌تان را ارشاد فرمایید! به‌ جای توسل به زور و فشار ابتدا نسبت به اخذ پروانه اقدام و سپس عملیات ساختمانی را شروع می‌نمودند!»

این کنایه جواد امام از چشم حسام‌الدین آشنا، مشاور اهل فضای مجازی روحانی دور نماند و با توییتی به آن پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنا نوشت:«محله جماران میزبان امام بود، نه ملک طلق کارفرمای آقای امام. ریاست‌جمهوری در جماران نه شهر آفتاب دارد و نه ملک معوض برای پیمانِ کاری. به اندازه‌ای که دست‌تان در جیب‌تان است، دست به قلم ببرید.» او در این توییت از هشتگ شهر آفتاب استفاده کرد. مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در جنوب تهران و در مجاورت حرم امام‌خمینی(ره) ساخته شد. اگرچه مشخص نیست کنایه آشنا درمورد شهر آفتاب دقیقا بیان تلویحی چه ناگفته‌ای است اما شاید باعث شود، پای خانواده امام و در راس آن سیدحسن خمینی تولیت حرم امام خمینی(ره) به ماجرا باز شود و در روزهای آینده شاهد واکنش‌های دیگری نیز باشیم تا حواشی این ملک نهاد ریاست‌جمهوری که از زمان دولت خاتمی خریداری شده، بیشتر شود.

کد خبر 525270

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهر آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام اعلام کرد: این آیین معنوی در شهر ایلام به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اقامه می‌شود.  

دیگر خبرها

  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • عکس| واکنش توییتری پویانفر به اعتراضات دانشگاهیان آمریکا علیه اسرائیل
  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد