Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دفتر نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری  با گرامیداشت هفته قوه قضائیه  و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و تبریک دهه کرامت افزود: دستگاه قضا از ارکان هر نظامی محسوب می‌شود و به تعبیر رهبر انقلاب ملجأ و پناهگاهی برای مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز چیزی که در جامعه می‌بینیم این است که درزمینهٔ قضایی به وضعیت مطلوب نرسیده ایم و با تراکم پرونده‌ها روبرو هستیم.

حسینی بوشهری تاکید کرد: متأسفانه مردم با کوچک‌ترین مشکلی به دادگاه‌ها مراجعه می‌کنند که این امر کار را برای دستگاه قضا سخت کرده و باید این روند اشتباه از سوی مردم بافرهنگ سازی اصلاح شود.

عضو هیات رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به حضور حجت‌الاسلام‌ رئیسی در رأس قوه قضائیه گفت: حرکتی که به تازگی شروع‌شده امیدوارکننده است اما به‌هرحال دستگاه قضا در کشور باید وقت بیشتری را بر روی پرونده‌هایی که در طی سالیان مختلف راکد مانده‌اند، بگذارد.

وی بیان کرد: البته این مشکلات مخصوص این دوره نیست و از گذشته وجود داشته که باید با اصلاح روند قبلی، این پرونده‌ها برای همیشه رسیدگی و به پایان برسد.

حسینی بوشهری با اشاره به اقدام‌های دیگر حجت‌الاسلام‌ رئیسی گفت: مبارزه با فساد در دوره اخیر از خود دستگاه قضا شروع‌شده است که از اهمیت بالایی برخوردار است و درواقع موجب سالم شدن این دستگاه می‌شود.

وی بابیان این‌که این اقدامات موجب امیدواری شده است، تصریح کرد: کارهایی که رئیس قوه قضائیه درزمینه حمایت از تولید کرده‌اند نیز به‌خوبی مشهود و قابل‌تقدیر است و نشان‌دهنده عزم جدی برای حل مشکلات در این حوزه است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه یادآورشد: رئیس دستگاه قضا خود در حل مشکلات کارخانه‌ها وارد عمل می‌شود که اقدام بزرگ و صحیحی در راستای تحقق شعار سال است.

وی ادامه داد: گزارشی که رئیس دستگاه قضا در ماه‌های گذشته از طریق رسانه ملی داد به‌خوبی بیانگر اقدامات مناسب در این زمینه است.

حسینی بوشهری گفت: همه قوا باید درزمینهٔ مبارزه با فساد با همدیگر همراهی و همکاری داشته باشند و روندی که در جامعه در این خصوص ایجادشده امیدوارکننده و مثبت است و این مسیر باید باقدرت تمام ادامه یابد.

برچسب‌ها بوشهر قوه قضاییه مجلس خبرگان رهبری سید هاشم حسینی بوشهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر قوه قضاییه مجلس خبرگان رهبری بوشهر قوه قضاییه مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام حسین طهماسبی در دیدار با استاندار یزد و جمعی از معاونین و مدیران کل استانداری، افزود: ضمن تلاش برای تعامل و هم افزایی حداکثری از هرگونه اقدام که موجب تداخل قوا شود پرهیز می‌شود و در این راستا جلب رضایت مردم و افزایش سرمایه اجتماعی نظام مد نظر است   وی تصریح کرد: قوانین و مقررات، وظایف و ضریب مسئولیت هر دستگاه را در امور مهم اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... مشخص کرده است و نباید با اندیشه خدمت، با تغافل از وظیفه ذاتی دستگاه خود، عهده دار مسئولیت و رسالت سایر دستگاه‌ها شد.

دیگر خبرها

  • رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند