Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر راه از آزادراه شرق اصفهان بازدید کرده و آخرین مراحل ساخت این پروژه را مورد بررسی قرار دادند. ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در ابتدای ورود به اصفهان مورد استقبال عباس رضایی استاندار اصفهان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از مدیران استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در نخستین مرحله از این سفر، نوبخت و هیئت همراه از پروژه آزاد راه شرق اصفهان که به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شده بازدید کردند.

نوبخت: کنارگذر شرق اصفهان حلقه مفقوده کریدور شمال به جنوب را تکمیل می‌کندآزادراه شیراز- اصفهان پایان امسال افتتاح می‌شودمعاون رئیس‌جمهور از قطعه 2 آزادراه تهران شمال بازدید کرد+ تصاویر

انتهای پیام/ 162/ش

R41346/P/S6,51/CT8

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرق اصفهان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت امیرعبداللهیان از حال و هوای سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا

وزیر خارجه ایران گفت اشتیاق گسترده مردمی در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رئیس‌جمهور در پاکستان به شکل کم سابقه‌ای مشهود بود.

به گزارش ایسنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که همراه با «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به کشورهای پاکستان و سریلانکا سفر کرده است، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در سفر رئیس‌جمهور کشورمان به سریلانکا (در چارچوب سیاست نگاه به آسیا)، پروژه چند منظوره سد و نیروگاه "اومااویا" که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، با حضور روسای جمهور و مقامات دو کشور افتتاح شد». 

امیرعبداللهیان با اشاره به سفر رئیسی به پاکستان نوشت: «پیش از آن رئیس‌جمهور محترم در شهرهای تاریخی لاهور و کراچی (مراکز فرهنگی و اقتصادی پاکستان) با اقشار دانشگاهیان، فرهیختگان، تجار و فعالین اقتصادی دیدار و گفت‌وگو داشتند».

او در پایان نوشت: «اشتیاق گسترده مردمی، علی‌الخصوص در میان جوانان، در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رییس جمهور کشورمان، در خیابان‌ها و میادین شهرهای پاکستان و به‌طور خاص در فضای مجازی به شکل کم‌سابقه‌ای مشهود بود».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • روایت امیرعبداللهیان از حال و هوای سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا
  • بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند