Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسن اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: این مرکز با تکیه بر نظرات و مبانی کارشناسی شده، سعی در تحکیم مبانی خانواده همچنین توسعه و ترویج شایسته و همه جانبه فرهنگ «فرزندآوری» برنامه‌های خود را روی آنتن می‌برد.

اکبری افزود: سعی رسانه بر این است که زیربنای برنامه‌های تبیینی خود را مملو از ظرفیت‌های علمی و اندیشه‌ای کارشناسان معتبر و مسئولان حوزه‌های مرتبط با این موضوع کند تا بتواند راهکار‌های مناسبی را برای سیاستگذاری آتی ارائه نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: بر همین اساس سیمای مرکز قزوین هرروز ساعت ۱۰:۳۰ به مدت ۶۵ دقیقه با برنامه «رنگ زندگی» همراه با بخش‌هایی متنوع در حوزه مباحث آموزش خانواده، فرزندآوری و مهارت‌های هنری همراه با پرداختی متفاوت و دکوری جذاب از رسانه استانی پخش می‌شود.

 مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: این برنامه رویکردی اجتماعی ـ فرهنگی دارد که به مسائل خانواده، نیاز‌های خانواده واصول تربیتی می‌پردازد و با هدف تقویت بنیان خانواده، آموزش مهارت‌های زندگی و آموزش راه‌های رسیدن به موفقیت در خانواده از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

اکبری افزود: این برنامه شامل بخش‌های مختلفی است که آموزش هنری، آموزش مهارت آشپزی، گفتگوی کارشناسی، آموزش مهارت‌های زندگی و معرفی فرهنگ، آداب و سنن مردم مختلف استان قزوین از جمله مهمترین این بخش هاست.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: رسانه ملی با بکار گرفتن ایده‌های نو در طراحی و تولید برنامه‌ها موضوعاتی همچون: ازدواج آسان، ترویج فرهنگ فرزند آوری، معرفی الگوی صحیح تشکیل خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی را در دستور کار خود قرار دهد.

اکبری افزود: در همین زمینه رادیو قزوین هم هرروز ساعت ۰۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه با برنامه «کلبه مهر» با حضور کارشناس به موضوعاتی همچون: «تربیت کودک»، «روانشناسی همسران»، «بررسی مسائل پزشکی، بهداشتی و تغذیه ای»، «جوان، نوجوان و خانواده»، «آسیب‌های اجتماعی»، و «سبک زندگی ایرانی، اسلامی» می‌پردازد.

او اضافه کرد: این برنامه همچنین در بخش‌های مختلفی همچون: «امنیت خانواده»، «طب سنتی»، «فنون خانه داری»، «حقوق خانواده»، «راه زندگی»، «معرفی کتاب»، «مُجاز مَجازی» و «آشنایی با گیاهان دارویی» همراه شنوندگان رادیو قزوین است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیمای قزوین شبکه قزوین سیمای مرکز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهادینه‌شدن باشگاه شهراندیشان در شهرداری و شهر اصفهان پیگیری می‌شود

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: باشگاه شهراندیشان فرصتی برای مشارکت علاقه‌مندان به موضوعات شهر اصفهان است تا آن‌ها که نسبت به مسائل شهری دغدغه دارند، بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا مرتضی نصوحی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در هشتمین نشست شهراندیشان با موضوع تبیین گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» اظهار کرد: هشتمین نشست شهراندیشی با موضوع تبیین گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» برگزار می‌شود، درباره این موضوع پروژه‌ای انجام شد که ارائه می‌شود.

وی افزود: پیگیری باشگاه شهر اندیشان را در دست انجام داریم تا در مجموعه شهرداری و در واقع در شهر نهادینه شود.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: باشگاه شهراندیشان فرصتی برای مشارکت علاقه‌مندان به موضوعات شهر اصفهان است تا آن‌ها که نسبت به مسائل شهری دغدغه دارند، بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری مشارکت کنند.

کد خبر 749810

دیگر خبرها

  • نهادینه‌شدن باشگاه شهراندیشان در شهرداری و شهر اصفهان پیگیری می‌شود
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • «زندگی با فلسفه» مستند پرتره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند