Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌‌ها- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: متاسفانه شهرداری قزوین در تامین روشنایی شهر با ما همکاری نمی‌کند و سهم ۵۰ درصدی خود برای توسعه شبکه روشنایی معابر را پرداخت نمی‌کند. ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

سعید بهادیوند چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: با وجود اینکه در اواخر سال 96 مصوب شد که با مشارکت 50 درصدی شهرداری‌ها شبکه روشنایی معابر مجهز به لامپ‌های ال‌ئی‌دی شود، اما تا به حال شهرداری قزوین حتی هزینه یک عدد چراغ را به ما نداده و خودش هم حاضر نیست هیچ چراغی خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همکاری نکردن شهرداری قزوین در زمینه انتقال و جابه‌جایی تیرهای چراغ‌برق گفت: دلیل وجود برخی از تیرهای برق در وسط معابر عقب‌نشینی‌هایی است که شهرداری به مالکان ساختمان‌ها اعمال می‌کند. ضمن اینکه بعد از عقب‌نشینی هم از مالکان مبالغ زیادی را دریافت می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد که ساختمانشان پیش‌آمدگی از بالا داشته باشد که این کار سبب نزدیک‌شدن بیش از حد تیرهای برق به ساختمان‌ها می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اضافه کرد:‌ به عنوان یک شهروند و مسئول بارها خواستار همکاری شهرداری برای ساماندهی وضعیت تیرهای برق و شبکه روشنایی معابر در دوره‌های مختلف شده‌ایم که متاسفانه هیچ‌گونه همکاری با ما برای انجام این امور مهم و حیاتی شهر انجام نمی‌شود.

بهادیوند چگینی ادامه داد: با وجود اینکه شهرداری برای عقب‌نشینی یک ملک در جنوب شهر قزوین 90 میلیون تومان دریافت می‌کند، اما حاضر نیست 2 میلیون تومان آن را به شرکت توزیع نیروی برق بدهد که تیربرق را جابه‌جا کند. این در حالی است که شهرداری با بودجه زیاد خود مرتب ‌پیاده‌روسازی می‌کند و پیاده‌روهایی که هیچ مشکلی ندارند را جمع کرده و از نو احداث می‌کند. هر جا هم که می‌خواهیم کنده‌کاری کنیم، تا شهرداری پول عوارض را نگیرد، به ما اجازه کار نمی‌دهد.

قزوین شرکت توزیع برق منطقه ای مستقل ندارد‌رکورد مصرف برق در استان قزوین شکستفقط با ساخت نیروگاه کلاس "اف" در استان قزوین موافقت می­ شود

وی در ادامه به طلب 90 میلیارد تومانی شرکت توزیع نیروی برق قزوین از دستگاه‌های دولتی و واحدهای صنعتی و کشاورزی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه وزیر نیرو گفته بودند که سازمان و واحدهایی که توانایی پرداخت هزینه برق خود را ندارند، می‌توان تقاضای استمهال برای پرداخت دیرتر این مطالبات را کنند، متاسفانه برخی از دستگاه‌ها و واحدهای تولیدی از این فرصت استفاده کردند و هیچ پولی بابت مصرف برق خود به ما ندادند.

انتهای پیام/ش

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین شورای اسلامی قزوین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین شورای اسلامی قزوین شرکت توزیع نیروی برق شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد