Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مالی جنسیت: آقا، خانم تسلط به پیاده سازی سیستم نرم افزاری دارای حداقل 5 سال سابقه مدیریت مالی و حسابداری (سابقه کار در شرکتهای پخش در اولویت می باشند) مسلط به استانداردهای حسابداری و حسابرسی تجربه در تهیه گزارشات حسابرسی داخلی و مدیریتی بررسی اسناد، دفاتر و مدارک حسابداری تهیه گزارش ادواری و موردی در ارتباط با عملکرد واحدهای شرکت مسلط به امور حقوق و دستمزد و مغایرت بانکی، قیمت تمام شده، ماهیت حسابها، لیست بیمه تامین اجتماعی و صورت فصل ارزش افزوده منظم، قابل اعتماد، توانایی کار در محیط های سازمانی و منعطف آشنایی با نرم افزارهای مالی و حسابداری و اتوماسیون اداری (نرم افزار فرآروند) کارشناس حسابداری جنسیت: آقا، خانم مدرک تحصیلی حداقل لیسانس حسابداری آشنایی با نرم افزارهای حسابداری آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL آشنایی کامل با کلیه عملیات های حسابداری شامل (خزانه، حقوق و دستمزد، حسابداری خرید و فروش، دارایی ها و غیره .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) آشنایی با نرم افزار های پخش ترجیحا فرآروند جوان و مسئولیت پذیر و بسیار منظم داشتن سابقه کار در امر حسابداری از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند. اطلاعات تماس ایمیل: dga4305@gmail.com

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک درفرانسه تحریم شد

انجمن زیست محیطی در فرانسه به دلیل ازدیاد زباله‌های یک شرکت نوشابه سازی که حامی مالی مشعل المپیک است از حمل این مشعل خود داری خواهد کرد.

آکوپیان موسس این انجمن گفته است: این اقدام ما در مورد ورزش و یا مخالفت با ورزش و ورزشکاران نیست بلکه با شرکت نوشابه‌سازی است که بیشترین آلودگی و تولید زباله‌ها را در سواحل فرانسه دارد.

مشعل المپیک هشتم ماه می‌به فرانسه می‌رسد و شرکت مشهور نوشابه سازی حامی مالی مشعل و مراسم آن در فرانسه است. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • مشعل المپیک درفرانسه تحریم شد
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)