Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آدربایجان‌غربی در مورد آخرین روند احداث دفاتر نمایندگی در شهرهای مختلف استان، گفت: مطالعات و برنامه احداث هشت دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی انجام شده و هیات مدیره دور هشتم برنامه‌ریزی برای توسعه سازمان و ایجاد مجموعه‌های رفاهی را در دستورکار قرار داده است.

بهرنگ دیلمقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به روند احداث دفاتر نمایندگی نظام مهندسی در شهرهای مختلف استان، اظهار داشت: مطالعات و برنامه احداث هشت دفتر نمایندگی سازمان انجام شده و هیات مدیره دور هشتم برنامه‌ریزی برای توسعه سازمان و ایجاد مجموعه‌های رفاهی را در دستورکار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این خصوص، پروژه دفتر نقده از ۲ سال قبل آغاز و هم‌اکنون عملیات نازک‌کاری آن در حال اجراست و با رفع موانع، سرعت اجرای پروژه افزایش یافته و تلاش می‌کنیم این دفتر قبل از پایان دوره هشتم هیات مدیره، به اتمام و بهره‌برداری برسد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: روند اجرایی پروژه دفتر سردشت شروع شده است و دفتر پیرانشهر نیز در مرحله خرید زمین هستیم و رایزنی‌هایی با اداره کل راه‌وشهرسازی برای این منظور آغاز شده است.

دیلمقانی تصریح کرد: دفتر مهاباد علی‌رغم اعضای زیاد این شهر، ساختمان اداری مناسب نداشته و ظرف چند روز آینده با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، زمین ۲۰۰۰ متری برای احداث ساختمان واگذار و کار ساخت دفتر مهاباد آغاز شود.

وی اذعان کرد: همچنین عملیات احداث مجموعه رفاهی ورزشی دفتر میاندوآب آغاز شده است.

این مقام مسوول یادآور شد: مناقصه احداث دفتر تکاب آغاز شده و پیمانکار و مجری پروژه طی ۲ یا سه هفته آینده مشخص خواهد شد.

وی درخصوص دفاتر شمال استان خاطرنشان کرد: برای احداث دفتر پلدشت زمین خریداری شده و در حال طی روند انتقال سند است و برای احداث دفتر چالدران با توافق با راه و شهرسازی، زمینی برای این منظور اختصاص و عملیات احداث ساختمان بزودی آغاز خواهد شد.

دیلمقانی بیان کرد: یک قطعه زمین با هدف احداث مجموعه رفاهی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی در مرکز استان با مساعدت مدیر کل راه و شهرسازی به مساحت 3 هزار مترمربع به سازمان نظام مهندسی واگذار و در حال رایزنی برای اضافه شدن زمین کناری آن به مساحت 5 هزار متری هستیم تا این مجموعه برای بیش از ۱۸ هزار عضو سازمان احداث و مورد استفاده قرار گیرد و تلاش می‌کنیم بعد از مطالعات جامع و طراحی مناسب، بزودی کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن را به زمین بزنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی توسعه نظام مهندسی ساختمان دستورکار سازمان نظام مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان

سید محمدعلی حسینی‌نسب، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان گفت: پروانه بهره‌برداری یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در ماه اردیبهشت به حالت تعلیق درآمد و یک دفتر نیز لغو مجوز شده است. 

او افزود: پرونده دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کمیته نظارت بر این دفاتر بررسی شد که مجوز یکی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با توجه به تخلفات صورت گرفته از جمله ارائه اطلاعات غیرواقعی در خصوص اجزای بسته سفر تعلیق شد. 

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان تصریح کرد: مجوز فعالیت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری دیگر نیز به دلایلی از جمله نداشتن فعالیت، دریافت اخطار تعلیق و تعطیلی مکان شرکت بدون اطلاع به اداره کل میراث فرهنگی استان لغو شده است.

به گفته حسینی نسب، شرکت‌ها و دفاتری که پروانه فعالیت آنها لغو شده یا به حالت تعلیق در آمده است، به استناد قانون، حق هیچ‌گونه ثبت نام و برگزاری تور‌های داخلی و خارجی و هرگونه خدمات ایرانگردی و جهانگردی را ندارند.

او همچنین گفت: مسافران و گردشگران در هنگام دریافت خدمات مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحد‌های متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان گیلان اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت یک شهرک مسکونی ۵۵۵ هکتاری در اطراف قم
  • دیدار اعضای جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با خانواده شهید والامقام
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان