Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ کرامت مردم در همه شئونات جامعه گفت: حفظ کرامت مردم در گرو حل مشکلات اقتصادی و معیشتی شان است.

«عباس مقتدایی» در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به رعایت حفظ کرامت مردم در شئونات قانونگذاری ،گفت: ما قوانینی که بتواند کرامت مردم و قشرهای مختلف را تامین کنند را داریم اما آنچه که امروز نقص داریم عزم برای حل مشکلات مردم آن هم با سرعت لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که بازنشستگان ،کارگران و اقشار محروم جامعه به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی فشار زیادی را تحمل می کنند و به گونه ای شان ،جایگاه و کرامت انسانی آنها تحت شعاع همین مسائل اقتصادی قرار گرفته است و باید حمایت ویژه به این اقشار توسط دولت و مجلس و سایر بخش‌ها انجام شود.

 

وی ادامه داد: چرا نباید در حالیکه قیمت ها به صورت افسارگسیخته در حال افزایش است ما به معیشت کارگران و اقشار نیازمند توجه ویژه داشته باشیم،متاسفانه اقدام خاصی در ماههای گذشته توسط دولت برای توجه به معیشت این افراد انجام نشده است.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید سازمان برنامه و بودجه و سایر وزارتخانه های دولت به صورت شبانه روزی به دنبال حل مشکلات کردم باشند چرا که نمی توان با  موضوعات معیشتی و اقتصادی را با رویکرد عادی و معمولی برخورد کرد.

 

وی ادامه داد: حفظ کرامت مردم ما که ولی نعمتان ما هستند از ضروریات است ، حفظ کرامت مردم در گرو ارتقا سطح زندگی آنها و حل مشکلات اقتصادی فعلی است و ما در این زمینه بیش از آنکه نیازمند اقدامی از توسط مجلس باشیم نیازمند اقدام اساسی از سوی دولت هستیم و اگر دولت برای حل این مشکلات نیازمند قانون است لایحه به مجلس ارائه دهد و قطعا نمایندگان مجلس یازدهم همانگونه که قبلا نیز اعلام کرده اند در این رابطه آماده همکاری با دولت هستند./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرامت دهه کرامت حفظ کرامت مردم مشکلات اقتصادی حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد

استاندار لرستان تأکید کرد: رعایت عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در جلسۀ بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به  لرستان گفت: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی نماینده دولت هستند.

او اضافه کرد: مسئولان باید یک‌صدا باشند، زیرا دستگاه‌های اجرایی زمانی موفق هستند که با تفاهم، رفاقت کار و اتحاد خدمتگزاری به مردم را به نمایش بگذارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر خدمت برای خدا باشد مردم از مجموعه دولت راضی خواهند بود، عنوان کرد: مردم باید از خدمات مسئولان بهره‌مند شوند.

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

شفقت با اشاره به اینکه اعضای مؤثر در حکومت اسلامی یک مجموعه واحد هستند، بیان کرد: بخشی از توحید عبادی ما انجام عبادت و بخشی هم توحید عملی است.

او با بیان اینکه ما باید در خدمت به مردم وحدت داشته باشیم زیرا هیچ‌کس از چندصدایی بهره‌ای نمی‌برد، خاطرنشان کرد: امام‌خمینی (ره) طاغوت را با وحدت مردمی از بین برد.

استاندار لرستان توضیح داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با وجود ناهماهنگی سران برخی کشورها وحدتی بین مسلمانان ایجاد کرد که امروز آمریکا از حمله اسرائیل اعلام برائت می‌کند و این حاصل وحدت است.

شفقت با تاکید بر اینکه لرستان مهد مردم غیرتمند و پایگاه شیعیان است، گفت: عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد و ما باید زمینه مشارکت مردم را در روند توسعه فراهم کنیم.

او با بیان اینکه دولت باید تسهیلگری کند تا مردم زندگی مرفه و شرافتمندانه‌ای برای خود تهیه کنند، اضافه کرد: مجموعۀ مدیران باید وحدت وزارتی ایجاد کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان حق ندارند شهروندان و ارباب‌رجوع را بی‌دلیل پشت در اتاق خود منتظر نگه دارند، زیرا مسئول اجرایی، نوکر و مخلص مردم هستند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد