Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کونته بیش از تساوی دیرهنگام خانگی تیمش برآشفته و ناامید شده است. ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته، تساوی 3-3 تیمش در خانه مقابل ساسولو در هفته بیست و هفتم رقابت‌های سری A ایتالیا را ناشی از سهل‌انگاری و اشتباهات بازیکنانش دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال اینتر اظهار داشت: موقعیت‌های زیادی برای قطعی کردن  پیروزی داشتیم اما همه را هدر دادیم. خیلی راحت می‌توانستیم  گل چهارم را بزنیم اما در عوض  گل تساوی را  دریافت کردیم. متاسفم. در فوتبال شما باید گل بزنید و گل نخورید. در صحنه دریافت گل‌ها، اشتباهات فردی کوچکی داشتیم. 

او در ادامه افزود: بعد از بازی من به سختی می‌توانستم  صحبت کنم. همه ما ناامیدیم. تلاش بسیار زیادی داشتیم و موقعیت‌های  زیادی به وجود آوردیم اما 3  امتیاز را نگرفتیم. نسبت به موقعیت‌ها، گل‌های کمی زدیم و در خط دفاعی هم باید بیشتر  مراقب باشیم. جزئیات همیشه تفاوت را رقم می‌زند  و این را در طول هفته در تمرینات و جلسات بی‌نهایت  تکرار کردم. باید به تلاش و کارم برای پیشرفت این تیم ادامه دهم. 

کونته در پایان اظهار داشت: ساسولو حریف سختی بود. با وجود دریافت گل زودهنگام، خیلی خوب برگشتیم. یادم نمی آید هندانوویچ واکنش خاصی در بازی داشته باشد اما 3  گل دریافت کردیم!  باید به خودمان نگاه کنیم و سعی کنیم بفهمیم چرا اینقدر احمقانه امتیاز از دست می‌دهیم؟  اینتر فصل را در چه رتبه‌ای تمام می‌کند؟  نمی‌دانم! مایلم  تمام 11 بازی باقی مانده را ببریم. باید همیشه تلاش کنیم و حداکثر توان خودمان  را بگذاریم تا حسرتی نداشته باشیم.

جدول رده‌بندی سری A

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نویدکیا ۲۴ فروردین در هفته بیست و سوم لیگ برتر با انجام یکی از بهترین بازی‌های خودشان مقابل پیکان متوقف شدند.
مس تقریبا ۱۲ روز قبل از بازی امروز تهاجمی‌ترین بازی فصل خودش را مقابل پیکان انجام داد اما به شکل عجیبی با تساوی دو بر دو از این بازی خانگی بیرون رفت.
هشت سیو موفق ناصری، سنگربان پیکان، بهترین آمار فصل او را رقم زد. ۲۰ شوت از جانب مهاجمان مس و ثبت رکورد بی‌سابقه ۳/۱۱ موقعیت گل که در فصل جاری بی‌نظیر بوده حکایت از کیفیت حملات مس در این بازی داشت.

سعید واسعی، محبی، شهباززاده و فرشید باقری فرصت‌های طلایی را در آن بازی از دست دادند.
اما در این مسابقه و در جام حذفی باید دید کلکسیون فرصت‌های از دست رفته مس برابر پیکان جبران می‌شود؟
بچه‌های محرم قابلیت خودشان در خلق موقعیت را با خوبی نشان داده‌اند اما در جام حذفی فرصتی برای از دست رفتن شانس گل برابر حریف وجود ندارد. قدر فرصت‌هایت را بدان تا در جام بمانی.

دیگر خبرها

  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»