Web Analytics Made Easy - Statcounter

فناوران یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری موفق به ساخت دستگاه پدالی ضدعفونی کننده جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا شدند. به گزارش گروهدانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه حکیم سبزواری، سجاد رضایی مدیر اجرایی شرکت دانش. بنیان سیمرغ الکترونیک اسرار در این خصوص گفت: این محصول با حذف تماس دست، تاثیر بسزایی در جلوگیری و انتشار بیماری کرونا دارد و علاوه بر آن فرآیند ضدعفونی‌کنندگی را تسریع می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این دستگاه دارای یک پمپ قوی با عملکرد الکتریکی است که با فشار پا بر روی پدال دستگاه، محلول ضدعفونی‌کننده را روی دستان افراد اسپری می‌شود.

 رضایی ادامه داد: مصرف پایین برق، صرفه‌جویی در مصرف مواد ضدعفونی کننده و نصب آسان و کم حجم بودن از جمله مزیت‌های این دستگاه است.

وی افزود: تمامی مراحل ساخت این دستگاه در شرکت دانش‌بنیان سیمرغ اسرار، با کیفیت بالا و هزینه تمام شده مناسب انجام گرفته است.

رضایی با اشاره به بازگشایی ادارات و خطر شیوع کرونا افزود: از آنجایی که برای کنترل کرونا در مراجعه افراد به سازمان‌ها و نهاد‌ها نیاز به ضدعفونی کردن دست وجود دارد، از این دستگاه می. توان در بیمارستان‌ها، ادارت، بانک‌ها، مساجد، مطب‌ها، مدارس و رستوران‌ها استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه امکان تولید انبوه این دستگاه وجود دارد، ادامه داد: در مرحله اول سفارش‌گیری، چندین دستگاه به سازمان نظام پزشکی و بیمارستان‌ها، دانشگاه حکیم سبزواری، چندین رستوران و موسسه خیریه ارائه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ضدعفونی کننده دانشگاه حکیم سبزواری خراسان رضوی کرونا دانشگاه حکیم سبزواری ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبران غربی برای نجات رژیم صهیونسیتی در برابر ارزش‌ها و دانشگاه‌های خود ایستاده‌اند؛ دست از حماقت بردارند.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با استفاده از هشتگ «حماقت در مقابل آزادی» و انتشار تصاویری از حمله نیروهای امنیتی به دانشگاهی در آمریکا، نوشت: «بحران ارزش های لیبرال در مقابل مقاومت انسان‌های آزادیخواه از ‎غزه به سرعت در حال انتقال به درون غرب است. به گونه‌ای که رهبران غربی برای نجات رژیم صهیونسیتی و نتانیاهو در برابر ارزش‌ها و دانشگاه‌های خود ایستاده‌اند. دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • محققان : مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • تشخیص سرطان و بافت‌های بیماری‌زا با مواد رادیواکتیو توسط محققان کشور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد