Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی پور از برگزاری ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت از سوی کانون خدمت رضوی نکا خبر داد و گفت: به همت کانون خدمت رضوی نکا برنامه های متنوع و مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی در این دهه برگزار می شود.

« محمدتقی یحیی پور»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: با برنامه ریزی انجام شده و  بهره مندی از نظرات خادمیاران رضوی و ستاد دهه کرامت مجموعه ای از برنامه ها برای این ایام در شهرستان نکا تدارک دیده شده است که در مجموع 40 عنوان برنامه در دست انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون خدمت رضوی نکا افزود: عمده برنامه های این دهه برافراشتن پرچم امام رضا(ع) در ورودی شرقی نکا، جشن دختران برتر، عصر شعر، محافل انس با قرآن، محافل شب شعر، استقبال از خدام رضوی زیر سایه خورشید، برگزاری مسابقات نقاشی و دلنوشته به امام رضا(ع)، برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، مسابقه دوچرخه سواری بانوان، دیدار با اعضای ستاد مبارزه با کرونا، برگزاری همایش وقف و نذر، حضور در نماز جمعه، آذین بندی شهر و محلات، دیدار با خانواده شهدای مدافع سلامت، رونمایی از المان رضوی شهرستان و... است.

 

وی اظهار کرد: از مجموع این برنامه 8 برنامه محوری به نیت امام هشتم امام رضا(ع) با هماهنگی ستاد دهه کرامت شهرستان نکا در این دهه برگزار می شود.

 

یحیی پور با بیان اینکه تلاش برای شناساندن سیره و روش ائمه اطهار(ع) از برنامه های اصلی ماست، یادآور شد: جشن های معنوی و مذهبی در این دوره با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل بهداشتی برگزار می شود و امیدواریم از این فرصت دهه کرامت برای افزایش بصیرت در جامعه استفاده شود.

 

وی در ادامه سخنان خود با اعلام اینکه برنامه های « زیر سایه خورشید » نماد دهه کرامت است، گفت: جلوه و نماد هرساله دهه کرامت، کاروان زیر سایه خورشید است که امسال استقبال از خدام رضوی در فرودگاه دشت ناز ساری به همت و تلاش کانون خدمت رضوی نکا انجام می شود.

 

مدیر کانون خدمت رضوی شهرستان نکا تصریح کرد: برخی از برنامه های دهه کرامت در بستر فضای مجازی رونق می گیرد که از جمله مسابقات نقاشی، دلنوشته، انشاء و تبیین سیره و روش رضوی در فضای مجازی برگزار می شود.

 

یحیی پور گفت: محور همه برنامه های دهه کرامت معرفی شخصیت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به عنوان بانوی ولایتمدار و خدمت کریمانه به اهل بیت (س) است و تلاش داریم تا برنامه هایی در خور شأن این بزرگواران برگزار شود.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت برگزار می شود دهه کرامت یحیی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»

ایسنا/کرمانشاه جشن خداقوت کارگر با تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه، امروز(۱۶ اردیبهشت) به همت خادمیاران رضوی و شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

محمدجعفر امامیان، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه در این مراسم، با تبریک روز کارگر، اظهار کرد: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند و به فرموده مقام معظم رهبری اگر حال کارگران جامعه خوب باشد، حال نیمی از مردم جامعه خوب خواهد بود.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به نقش محوری کارگران در اقتصاد کشور، مسئولان باید به امورات کارگران رسیدگی بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: در دین اسلام نگاه ویژه ای به کارگران وجود دارد و در احادیث نقل شده از پیامبر گرامی اسلام و اهل‌بیت (ع) می‌بینیم که فرموده‌اند کار در جامعه اسلامی یک افتخار و منشا عزت است، از این‌رو در فرهنگ اسلامی کارگر یک جایگاه خاص دارد.

وی ابراز امیدواری کرد، این نوع برنامه‌ها بهانه‌ای برای تقدیر از جامعه کارگری، طرح مشکلات این قشر و فتح بابی برای حل مشکلات این قشر زحمتکش باشد.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه هم در این مراسم با بیان اینکه پیگیر بهبود وضعیت معیشت نیروهای شهرداری هستیم، به آن‌ها اطمینان خاطر داد پیگیر حل مشکلاتشان باشد.

در این مراسم از پاکبانان کرمانشاه تجلیل شد و هشت نفر آن‌ها به همت آستان قدس رضوی و شهرداری کرمانشاه سفر به مشهد مقدس را هدیه گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان