Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور حقوقی سازمان حمایت، از تخلف شش هزار و صد میلیارد ریالی (ششصد و ده میلیارد تومانی) ۲ شرکت پتروشیمی در سال ۹۸ خبر داد و گفت : پرونده این شرکتهای متخلف تشکیل و جهت صدور رای به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان؛ سید مجتبی سجادی اظهار داشت: طی بررسی‌های صورت گرفته و اقدامات نظارتی سازمان حمایت در خصوص عملکرد شرکت‌های تولیدکننده وکیوم باتوم (ماده اولیه تولید قیر) در بورس کالا، تخلف دو شرکت متخلف در سال ۹۸ احراز و برای آن‌ها پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش ریالی پرونده‌های متشکله را بیش از شش هزار و صد میلیارد ریال (ششصد و ده میلیارد تومان) اعلام و تصریح کرد: طبق تصمیمات کارگروه تنظیم بازار، کلیه پالایشگاه‌ها می‌بایست تمام وکیوم باتوم تولیدی خود را در بورس کالا عرضه نمایند که با بررسی‌های صورت گرفته توسط حوزه تخصصی این سازمان مشخص شد دو شرکت بزرگ پالایش نفت از این امر اجتناب کرده و بخش عمده‌ای از محصول تولیدی خود که بالغ بر ۲۳۰ هزار تن وکیوم باتوم بوده است را برخلاف ضوابط توزیع و خارج از شبکه تعیین شده، عرضه نموده اند.

سید مجتبی سجادی در خصوص برخورد جدی با متخلفین افزود: سازمان حمایت به صورت مستمر فعالیت شرکت‌ها و واحد‌های صنفی را رصد کرده و در جارچوب وظایف و اختیارات خود اقدام به تشکیل پرونده و پیگیری آن تا حصول نتیجه می‌نماید.

وی متذکر شد: این نظارت‌ها در خصوص شرکت‌هایی که طبق تصمیم کارگروه تنظیم بازار ملزم به عرضه کالای تولیدی خود در بورس کالا هستند ادامه خواهد یافت و در صورت مشاهده تخلف در عملکرد سالانه آنها، موضوع جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی منعکس خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اقتصادی تعزیرات حکومتی سازمان حمایت سازمان حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاقچی کالا شامل نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی خواف رسیدگی شد.   سید امیررضا اسلامی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی با احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکم کرد.   وی یادآور شد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مشهد_خواف در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف