Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزم از حمایت دادگستری استان از فرصت های سرمایه گذاری و اشتغال خبرداد و گفت: حمایت از سرمایه گذاری در راستای رفع بیکاری جوانان و تقویت فرصت های اشتغال در استان انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،«محمد رزم» امروز(5 تیر)  در حاشیه بازدید از مجتمع کشت و صنعت لرستان اظهار داشت: حمایت قضایی و حقوقی از سرمایه گذاری استان در اجرای دستورالعمل ستاد اقتصاد مقاومتی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری لرستان افزود: همچنین توجه و تقویت منابع و استعداد های داخلی استان و در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و در اجرای تاکیدات رئیس قوه قضاییه و در حمایت از سرمایه گذاری در دستور کار دادگستری استان قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه مجتمع کشت و صنعت فجر صفا در سه رسته دامپروری، کشاورزی و گردشگری به استعداد 1900 هکتار فعال است، ابراز کرد: تا کنون در این مجتمع برای 1200 نفر ایجاد اشتغال شده است.

 

رزم با اشاره به حمایت های انجام شده از سرمایه گذاری در این مجتمع، بیان کرد: با تکمیل طرح در آینده تعداد 2500 شغل مستقیم و 10 هزار فرصت شغلی غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.


رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه وظیفه ما حمایت از سرمایه گذاری در راستای رفع بیکاری جوانان می باشد، افزود: در کل کشور تفاهم نامه ای بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و معاون اول رئیس جمهور، برای راه اندازی مجدد و حمایت از 17 طرح تعطیل شده در کشور منعقد شده است.


رزم خاطرنشان کرد: از این تعداد 5 طرح متعلق به استان لرستان است که شامل کارخانه فولاد سازی، ماشین سازی لرستان، چرم و پوست و سیمان خرم آباد می شود.


وی افزود: امیدواریم با برنامه ریزی و شناسایی علل تعطیلی این واحدهای تولیدی، راهکارهای مناسب در جهت رفع موانع تولید و فعال سازی آن ها ارائه گردد.


رئیس کل دادگستری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مدتی است  به شرکت کشت و صنعت فجر صفا از ناحیه برخی از  اهالی روستاهای سمت «شرف آباد» تعارضاتی انجام و تیراندازیهایی انجام شده است، گفت: این افراد 100 اصله درخت انار را قطع کرده ، لاستیک و موتور وسایل مکانیکی را آتش زده و دیوارهای پیرامون شرکت را تخریب کرده اند.


رزم با بیان اینکه1900 هکتار زمین مجموعه کشت و صنعت تملک و به طور قانونی مستند سازی شده و سند رسمی نیز صادر شده است، تصریح کرد: بخش گردشگری آن هم از جنگل های بلوط تشکیل شده که از سوی منابع طبیعی به صورت قانونی واگذار گردیده است.


وی با تاکید بر اینکه هیچ کس دیگری از حقوق عرفی در این شرکت برخوردار نیست، افزود: بازپرس ویژه شعبه هفت و قاضی شعبه 102 دادگاه کیفری ۲ خرم آباد برای رسیدگی به این مسئله مشخص  و مقرر شده است نیروی انتظامی نسبت به شناسایی و دستگیری افرادی که دست به شرارت و ناامنی می زنند و آسایش عمومی را مختل و مانع کسب و کار و اشتغال این شرکت می شوند اقدام کند.


رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه با افراد مذکور برخورد قاطع قانونی و تندی خواهد شد، گفت: این افراد قطعا بازداشت می شوند و حتی آن ها را به خارج از استان تبعید خواهیم نمود.

 

رزم گفت: ما وظیفه داریم  از سرمایه گذاری حمایت کنیم و با تقویت کارخانجات و واحدهای تولیدی می توان بیکاری را مهار کرد.


رئیس کل دادگستری اظهار کرد: با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی مرکز استان، کمیته اطلاعاتی نیز تشکیل شده و حتما با تحقیقات محسوس و غیرمحسوس نسبت به شناسایی افرادی که دست به تیراندازی می زنند اقدام می شود و این افراد به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: تقویت تولید سرمایه گذاری رئیس کل دادگستری لرستان حمایت از سرمایه گذاری سرمایه گذاری کشت و صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس مانده است

رئیس کل دادگستری استان کرمان، گفت: آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس مانده است و لایحه آن حدود ۱۲۰ ماده دارد که هنوز مصوب نشده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان صبح امروز در نود و هفتمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان که با حضور محمدمهدی، فداکار استاندار کرمان و جمعی از مسئولین استان و نمایندگان صنایع، بنگاه‌های اقتصادی و اصناف کرمان برگزار شد، اظهار داشت: انتهای شعار سال یک اقدام هوشمندانه بود که از طرف مقام معظم رهبری عنوان شد.

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال حتماً با مشارکت مردم گره خورده است، گفت: در واقع ثابت شده که هر کاری به مردم واگذار شده برکت داشته و خیلی از مشکلات کشور برطرف شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه مشارکت مردم یعنی مردم سرمایه‌های خرد و کوچک خود را در زمینه تولید به کار بگیرند، بیان کرد: باید زمینه جلب سرمایه مردم در زمینه تولید فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه شعار سال نقشه راه مقام معظم رهبری است و همه باید با برنامه‌ریزی از حضور مردم در تولید حمایت کنیم و مانع تراشی نداشته باشیم، گفت: در دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاری در جهت تولید حمایت خواهیم کرد و حتماً در کنار سرمایه‌گذاران خواهیم بود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

حمیدی با بیان اینکه مردم همیشه از عدم همکاری دولت و قوانین مزاحم گلایه دارند، ادامه داد: وظیفه مسئولان است که زمینه حضور مردم در اقتصاد کشور را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه تشکیل دادگاه‌های تجاری یک پیشنهاد است که به قانون نیازمند است، افزود: آیین دادرسی تجاری از سال 99 در مجلس مانده است و لایحه آن حدود 120 ماده دارد که هنوز مصوب نشده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی آیین دادرسی تجاری را به نتیجه برساند چرا قانون خوبی برای اجرای احکام تجاری پیش‌بینی شده است و در توسعه اقتصادی کشور و حمایت از تولیدکنندگان واقعی اثرگذار است، گفت: حمایت قضایی و حقوقی از فعالان اقتصادی قطع نخواهد شد، اما تصویب قانون آیین دادرسی تجاری حتماً پشتیبان کار خواهد بود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس مانده است
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری