Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امروز پنجشنبه (۵ تیر ۹۹) هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با قیمت ۸ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۶۳ دلار و ۱۳ سنت رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۸۱۸ هزار و ۳۶۳ تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نسبت به دیروز ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان کاهش یافت. 

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:   نرخ سکه و طلا در۴ تیر ۹۹ محصول  نرخ (تومان) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۸.۴۵۰.۰۰۰ سکه تمام طرح قدیم  ۸.۱۵۰.۰۰۰ نیم سکه بهار آزادی ۴.۴۰۰.۰۰۰ ربع سکه بهار آزادی ۲.۴۵۰.۰۰۰ سکه گرمی  ۱.۳۰۰.۰۰۰ اونس جهانی  یک هزار و ۷۶۳ دلار طلای ۱۸ عیار  ۸۱۸ هزار و ۳۶۳ تومان   گفتنی است قیمت های ذکر شده براساس نرخ اعلام شده  از سوی اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت سکه قیمت طلا نرخ سکه و طلا قیمت سکه طرح قدیم پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ از آغاز عملیات ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی و بلوار اردستانی خبر و داد و گفت: از لحظات اولیه ریزش کوه در سه نقطه محور شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی در محدوده بلوار اردستانی عوامل این معاونت اقدامات ایمن سازی مسیر را آغاز کردند.

به گزارش ایسنا، سید فرهاد خدابخشی در این مورد اظهار کرد: در پی بارش شدید باران شب گذشته در محورهای مواصلاتی منطقه ۲۲ در همان دقایق اولیه انسداد چند نقطه در محور بزرگراه شهید خرازی در اثر ریزش کوه، با همکاری پلیس راهور جهت ایمن سازی تردد و هدایت خودروهای عبوری در این مسیر چندین نیوجرسی نصب و مسیری جایگزین برای تردد خودروها در نظر گرفته شد.

وی افزود: همچنین گاردریل ها و علایم ترافیکی آسیب‌دیده حاصل از ریزش کوه از زیر آوار با همکاری عوامل اجرای جمع آوری و از محله حادثه به نقطه‌ای دیگر انتقال داده شد.

معاون شهردار منطقه۲۲ ادامه داد: پس از جمع آوری کامل آوار، آماده سازی جهت نصب علایم ترافیکی و گاردریل‌های جدید در محدوده اردستانی آغاز شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران، خدابخشی عنوان کرد: با همکاری عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری و ناحیه سه منطقه با استفاده از خودروهای شستشوی مسیر این بزرگراه شستشو و مورد پاکسازی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ریزش قیمت طلا و انواع سکه در پی کاهش نرخ ارز
  • مرمت پل خاتون کرج آغاز شد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ ریزش شدید قیمت‌ها در بازار
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»