Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با تلاش و همت شبانه روزی متخصصان و کارکنان، عملیات تعمیرات اساسی این پالایشگاه با انجام هزار و ۹۵۰مورد درخواست کار تعمیراتی و بدون حادثه‌ ناتوان کننده با موفقیت پایان یافت.

هادی چابوک افزود: ویژگی خاص تعمیرات امسال همزمانی با شیوع ویروس کرونا بود که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده، ضمن اطمینان از سلامتی همه نیروها از بروز هرگونه ابتلا و شیوع این بیماری پیشگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: این موضوع با توجه به حضور جمعیت روزانه بیش از هزار و ۳۰۰ نفر در کنار نیرو‌های موقت تعمیراتی و همچنین پیمانکاران از موارد مهم کار بود.

مدیر پالایشگاه هشتم پارس جنوبی ادامه داد: با توجه به این که سازنده خارجی در قبال تعهداتی نظیر تامین قطعات یدکی و الزام‌های نرم افزاری و سخت افزاری سامانه کنترل به درستی پاسخگو نبود، نیروهای داخلی خودشان کارها را به انجام رساندند و با تلاش همکاران در آینده نزدیک همه پالایشگاه‌هایی که تجهیز مشابه دارند از خدمات و حضور سازنده خارجی بی نیاز خواهند شد.

چابوک عنوان کرد: با وجود محدودیت‌های متعدد به علت همزمانی با تعمیرات اساسی در دیگر پالایشگاه‌ها، تعمیرات اساسی پالایشگاه هشتم دو روز زودتر از موعد مقرر پایان یافت.

پالایشگاه هشتم پارس جنوبی شامل فاز‌های ۲۰ و ۲۱ طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی، بهار ۹۶ به بهره‌برداری رسیده است.

این دو فاز، تولید روزانه ۵۰ میلیون مترمکعب گاز شیرین، ۷۵ هزار بشکه میعانات گازی و ۴۰۰ تن گوگرد و سالانه بیش از یک میلیون تن گاز مایع (LPG) و یک میلیون تن اتان به منظور تامین خوراک واحد‌های پتروشیمی تولید می‌کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارس جنوبی پالایشگاه گاز تعمیرات اساسی سکوی گاز پالایشگاه هشتم پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف