Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزهای گرم تابستان و قطع مکرر آب سبب نارضایتی بسیاری از شهروندان ساکن در محدوده جنوب شرقی خرم‌آباد شده است، نبود امکانات در این محدوده خلاء بزرگی است که همت مسئولین را برای برطرف کردن مشکلات می‌طلبد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، سنگ سوراخ و بوستان آفتاب، جاذبه های طبیعی و گردشگری محله کوی فلسطین هستند، اگرچه شیرینی شهد گل های بوستان آفتاب در کام مردم این منطقه است اما تلخی کمبود خدمات شهری و محرومیت ها بیشتر نمایان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از عدم اجرای پروژه کمربند سبز تا رها شدن طرح نیمه کاره آبشار مصنوعی آفتاب و ریزش سنگ جای آب در حوضه آبریز آبشار، اجرایی نشدن طرح زیر گذر و روگذر، نبود بازارچه محلی، تعطیل شدن طرح پارک صخره ای، بانک، بیمارستان، دبیرستان فضای ورزشی و کمبود نور و کیفیت پایین روکش آسفالت خیابان ها و معابر عمومی محله همه و همه دست به دست هم دادند تا کوی فلسطین با جمعیتی بالغ بر ۱۷ هزار نفر در محدوده جنوب شرقی خرم آباد به کوهی از مشکلات مبدل شود.

 

قطع آب و نبود شبکه ی آبی مختص مسکن هایی که در خیابان های بالادستی منطقه کوی فلسطین، انتهای خیابان های ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ قرار گرفته اند، مشکلات را در زوهای داغ تابستان بیشتر کرده است.

پروژه انتقال خطوط آب خیابان قاضی به کوی فلسطین ۲ ساله شد

محمد کریم خورشیدوند؛ کارشناس ارشد مدیریت و معتمد محله با اشاره به مشکلات در این منطقه گفت: با پیگیری های به عمل آمده و جلسات متعدد با نمایندگان مجلس قبلی، شورای شهر و آبفا موفق به درایفت مجوز ساخت شبکه از میدان دانشجو تا خیابان دهم قاضی شده اند.

وی اضافه کرد: مردم این محله ۲ سال است با مشکل کم آبی و بی آبی دست و پنجه نرم می کنند و قرار  شد انشعاب های آب خیابان دهم قاضی تا کوی فلسطین انتقال پیدا کند که مشکلاتی در صدور کسب مجوز حفاری بین شهرداری و آبفا موجب کند شدن اجرای پروژه شد.

خورشیدوند تصریح کرد:  مردم این محله خصوصا در روزهای گرم تابستان با مشکل جدی قطعی و نبود آب شرب و آشامیدنی مواجه هستند و لذا رفع این مشکل پیگیری مجدانه مسئولین ذیربط را می طلبد.

 

مشکل قطعی آب طی ۲ هفته آینده برطرف می شود

فرج قاسمی، رئیس آب و فاضلاب خرم آباد اظهار داشت: براساس هماهنگی و همکاری همه جانبه مجوز حفاری در مسیر منتهی به کوی فلسطین کسب شده است.

وی با اشاره به طی کردن پروسه اداری کوتاه مدت، افزود: پیمانکار عهده دار پروژه خطوط انشعاب آب مشخص شده و ظرف ۲ هفته مشکل قطعی های پیاپی مردم این محل رفع می شود.

قاسمی با تاکید بر ضرورت استفاده صحیح مردم از آب شرب، تصریح کرد: برای کم شدن چالش آب در تابستان باید مصرف درست آب آشامیدنی و بهداشتی در بین خانواده ها فرهنگ سازی و الگو سازی شود و به گونه ای نباشد از آب شرب برای مصارفی همچون شست و شوی غیرضروری استفاده کنند.

وی گفت: با توجه به این که در دوران مقابله با بیماری کرونا هم هستیم از مردم تقاضا می شود نهایت مدیریت و صرفه جویی را در مصرف آب و شست و شو در نظر گرفته شود.

علی ماکنعلی؛ رئیس شورای شهر خرم اباد در این رابطه اظهار داشت: برای رفع قطعی آب مناطقی همچون کوی فلسطین مجوز صادر شده و در این رابطه مشکلی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: بر اساس توافق صورت گرفته بین آبفا شهرستان، شورا و مسئولین شهرداری ، فرصت یک ماهه به آبفا داده شده است و می توانند کار حفاری را شروع کنند.

امید است که بعد از رفع مشکل انشعابات آب طی این ۲ هفته، کوی فلسطین  با ظرفیت بالای گردشگری در مسیر برنامه های محرومیت زدایی ، دستگاه ها و نهادهای ذیربط قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کوی فلسطین خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: انفجار گاز در بستان آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز بر اثر انفجار گاز در این شهرستان شش نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آن‌ها انجام پذیرفت.

وی در خصوص این حادثه افزود: یک مورد انفجار کپسول گاز منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان‌آباد به دیسپچ مرکز پیام اورژانس استان گزارش شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی همچنین ادامه داد: پس از دریافت این گزارش بلافاصله کارشناسان اورژانس سریعاً به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه شش نفر پس از انفجار کپسول گاز دچار سوختگی اندام‌ها شدند که توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 748922

دیگر خبرها

  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • روز ۲۰۵ طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است