Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، امیر سرتیب امیرحاتمی روز (پنجشنبه) و در مراسم تحویل دهی ۳ فروند جت جنگنده کوثر به نیروی هوایی ارتش گفت: در ۳۱ مردادماه ۱۳۹۷ اولین فروند هواپیمای جت پیشرفته ایرانی کوثر رونمایی و تحویل نیروی هوایی شد و در آبان‌ماه همان سال خط تولید این هواپیما راه‌اندازی شد. امروز شاهد بهره برداری از ۳ فروند هواپیمای تولید شده کوثر در سازمان هوایی هستیم که نشان دهنده تلاش متخصصین این سازمان در این شرایط کرونا و بیماری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه در کنار ساخت این هواپیما به دستاوردهای بزرگی رسیدیم که برای کشور بسیار ارزشمند است، گفت: امروز امکان ساخت همه زیرسامانه‌های کشور در حالی فراهم شده است که شرکت‌های متعدد دانش بنیان و دانشگاه‌های کشور با ما همکاری می کنند و این نوید را می‌دهند که ما در سکویی ایستاده‌ایم که تجهیزات پیشرفته‌تر هوایی را به زودی به عرصه تولید برسانیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: شرکت‌هایی که امروز با ما کار می کنند در بالاترین سطح استانداردهای موجود قرار دارند. استانداردهای هوایی، استانداردهای بسیار بالایی هستند و کسانی که در این کار شرکت می‌کنند می‌توانند در کارهای علمی و فنی کشور با قوت حضور پیدا کنند بنابراین این نوید برای همه بخش‌های کشور وجود دارد.

امیرحاتمی گفت: امروز تحویل‌دهی این سه فروند هواپیمای جنگنده این پیام را برای دشمنان و به خصوص آمریکایی‌ها دارد و اینکه آنها بدانند تحریمی که انجام دادند درست نتیجه عکس داد. ما را ۴۰ سال پیش تحریم کردند که نتوانیم از تجهیزات موجود استفاده کنیم اما امروز همه تجهیزات در حال استفاده است.

وی افزود: امروز آنها در دنیا دنبال این هستند که بتوانند محدودیت صادراتی و خرید و فروش ما را تمدید کنند که نتوانیم صادر کنیم. این یک پیام مهم برای دنیا و همه آزادیخواهان است که بدانند اگر ایستادگی کنند به اینجا خواهند رسید. آنها نه تنها نتوانستند جلوی استفاده از یک سرمایه عظیم را بگیرند بلکه امروز باید این را دنبال کنند که اجازه ندهند صادرات انجام دهیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: دشمنان و آمریکایی‌ها بدانند این راه ادامه پیدا خواهد کرد و صادرات هم انجام خواهیم داد.

وی از سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و فرمانده نیروی هوایی ارتش و محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور صمیمانه تشکر کرد که از این پروژه مهم ملی حمایت کردند.

 

ایرنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وزیر دفاع جنگنده تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر سپهبد کرم مصطفی یف، معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیأت همراه با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح، با سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح روابط دو کشور در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: اشتراکات فرهنگی، تاریخی، دینی و سیاسی می‌تواند بستر مناسبی جهت تعامل نیروهای مسلح دو کشور ایجاد کند.

معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان با اشاره به اهمیت مناسبات دو جانبه، روابط ایران و جمهوری آذربایجان، گفت: همکاری‌های نیروهای مسلح دو کشور در چارچوب توافقات سومین کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی و دفاعی در حال توسعه و ارتقا می‌باشد.

در این دیدار روند روابط و همکاری‌های دوجانبه نظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر ضرورت رایزنی‌های مستمر مقامات دو کشور در سطوح مختلف تاکید کردند.

کد خبر 6095312 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • تغییر در قانون پیش فروش مسکن، سرمایه‌های انبوه سازان را جذب می‌کند
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد