Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@08:10:06 GMT

عرضه ۱۵ درصد بزرگترین هلدینگ سیمان در بورس

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۱۴۹۵

شستا ۱۵ درصد از سهام بزرگترین هلدینگ سیمان و ساختمانی کشور را در بورس عرضه می‌کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) با اشاره به درج نماد سیتا در بورس اوراق بهادار تهران گفت: شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین به عنوان یکی از هلدینگ‎‌های تابعه شستا در سه حوزه صنعت سیمان، صنعت عمران، ساختمان و حمل و نقل فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضوانی‌فر، با بیان اینکه سیمان تامین، بزرگترین هلدینگ سیمان و ساختمان کشور محسوب می‌شود، افزود: این هلدینگ به طور مستقیم و غیرمستقیم در ۴۵ شرکت سهام دارد که از این تعداد ۳۰ شرکت مدیریتی و ۱۵ شرکت غیرمدیریتی است و از این میان ۲۶ شرکت تابعه این هلدینگ بورسی و ۱۹ شرکت غیربورسی است.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد از ظرفیت تولید و فروش سیمان کشور در اختیار این هلدینگ است، گفت: سود تجمیعی شرکت‌های سیمانی هلدینگ با افزایش ۱۲۶ درصدی در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ از ۴۹۷ میلیارد تومان به ۱۱۳۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی افزود:در صنعت حمل و نقل، این هلدینگ فقط با یک شرکت خود، ۳۰ درصد ظرفیت حمل و نقل کالا‌های اساسی کشور را عهده دار است.

مدیرعامل شستا با اشاره به افزایش بیش از ۱۸۷ درصدی سود خالص تلفیقی این هلدینگ گفت: سود خالص تلفیقی هلدینگ سیمان تامین از ۴۷۱ میلیارد تومان در سال مالی گذشته به حدود ۱۳۵۰ میلیارد تومان در سال منتهی به ۹۹.۰۲.۳۱ افزایش یافت.

رضوانی‌فر افزود: در عرضه اولیه سیمان تامین که با نماد سیتا درج شده است، ۱۵ درصد از سهام این هلدینگ عرضه خواهد شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: میلیارد تومان هلدینگ سیمان سیمان تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید

شرکت نفت ایرانول سال جدید را با جهش تولید و فروش آغاز کرد - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت نفت ایرانول نخستین ماه سال 1403 (سال جهش تولید با مشارکت مردم) را با جهش تولید و فروش آغاز کرد.

شرکت نفت ایرانول در فروردین ماه سال جاری میزان تولید از 29 میلیون لیتر سال گذشته به 49 میلیون در فروردین ماه سال جاری با 69 درصد افزایش میزان فروش مقداری از 29 میلیون لیتر به 51 میلیون لیتر با 76 درصد افزایش و مبلغ فروش از 6720 میلیارد ریال به 13500میلیارد ریال با 100 درصد افزایش و فروش انواع روغن موتور (دیزلی و بنزینی) از 4/4 میلیون لیتر به 6/6 میلیون لیتر با 50 درصد افزایش رسیده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ