Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاز اول این شرکت در سال ۸۸ به بهره برداری رسیده و هم اینک در زمینه تولید انواع نخ‌، الیاف پلی استر، پارچه گردبافی، انواع رنگرزی پوشاک، ورق کارتن چندلایه و... فعالیت دارد.

این واحد تولیدی با ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت، ظرفیت اسمی تولید ۳۸ هزار و ۸۵۰ دستگاه برای ۴۸۶ نفر اشتغالزایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاز دوم این واحد تولیدی که طرح توسعه آن در حال اجرا است به زودی به بهره برداری رسیده و به ظرفیت تولید کارخانه افزوده می‌شود.

محصولات تولیدی این کارخانجات به عنوان محصولات بالادستی واحدهای تولید کننده انواع فرش ماشینی، پتو، پرده، پارچه‌های گردبافت، تخت بافت، پوشاک آنتی باکتریال ورزشی و پارچه‌های ظریف به ویژه چادر مشکی استفاده می‌شود.

مدیرعامل این شرکت در این بازدید گفت: برای اولین بار نخ ابریشم مصنوعی کشور در این شرکت تولید شد و زنجیره اول این شرکت در ابریشم مصنوعی و زنجیره‌های بعدی در بخش‌های دیگر راه اندازی شد.

حسین فلک فرسایی افزود: هشت زنجیره باید در این کارخانه راه اندازی شود که تاکنون پنج زنجیره احداث شده است.

وی گفت: هنوز راه صادرات برای محصولات کارخانه ما باز نشده است ولی به آذربایجان، ترکیه، عربستان و ... صادارت داشتیم که بعد از کرونا تعطیل شد.

افتتاح ۲ واحد در شهرک صنعتی کاسپین، حضور در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قزوین از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به قزوین است.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید جهش تولید استان قزوین حسین مدرس خیابانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید جهش تولید استان قزوین حسین مدرس خیابانی وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید جهش تولید استان قزوین حسین مدرس خیابانی واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الله فیروزی با اشاره به ضرورت تامین برق واحد‌های تولیدی و صنعتی با توجه به فرارسیدن فصل گرما، گفت: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابتدا باید ظرفیت موجود را حفظ و سپس بستر را برای حضور مردم در این حوزه فراهم کرد که قطعی برق موجب آسیب به ظرفیت تولید می‌شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شاید در راستای تامین نیاز مردم از قطعی برق مصارف خانگی خودداری شود تا مردم در کار‌های روزمره دچار مشکل نشوند، اما باید به این نکته نیز توجه کرد که آسیب‌های ناشی از قطع برق صنایع نیز متوجه مردم می‌شود، زیرا قطعی برق موجب بیکاری کارگران می‌شود و این موضوع به صورت مستقیم در معیشت خانوار اثرگذار است.   وی با اشاره به یکی دیگر از آثار نامطلوب قطعی برق، بیان کرد: از آنجاکه به دلیل قطعی برق، تولید در واحد‌های صنعتی کاهش می‌یابد، بازار با کمبود محصولات تولیدی این واحد‌ها روبه‌رو خواهد شد در نتیجه قیمت این کالا‌ها افزایش پیدا می‌کند، این موضوع نیز به صورت مستقیم بر مردم اثرگذار است مانند آنچه که در چند سال گذشته در حوزه فولاد و سیمان رخ داد.   فیروزی گفت: وزارت نیرو در تلاش است که از توانمندی کارخانه‌های بزرگ برای تولید برق استفاده شود که این موضوع هنوز محقق نشده و باید مشوق‌های بیشتر و بهتری برای این موضوع در نظر گرفت.   عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید زیرساخت‌های موردنیاز تولید مانند برق و گاز را تامین کرد، تصریح کرد: پذیرفته شده نیست که برای تامین مصارف خانگی به سراغ قطع برق صنایع برویم، زیرا قطعی برق در واحد‌های تولیدی نیز بر زندگی مردم اثرات نامطلوبی دارد.

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • تلفیق هنر دست و صنعت
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم