Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در استان کرمان می شود با برنامه ریزی و همراهی طی یک سال و نیم، بیکاری را به کلی برطرف کرد، تصریح کرد: این همه معادن و سرمایه گذار داخلی و خارجی آماده کار است، اما زمینه مهیا نمی شود به دلیل اینکه سیاسی و جزیره ای نگاه شده و ثروت و قدرت برای افراد محدود خاصی تعریف شده است که باید این حصارهای را بشکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"مصطفی رضاحسینی قطب آبادی" امروز پنجشنبه پنجم تیرماه در جلسه شورای مشترک قضائی و اداری استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه با اشاره به مشکلات استان کرمان از جمله بیکاری، فقر و ... اظهار کرد: متولیان امر یا نمی خواهند یا نمی توانند کاری انجام بدهند.

وی افزود: همواره اعلام می کنیم استان کرمان در زمینه های بسیاری رتبه اول را دارد اما باید به این نکته هم توجه کرد با وجود این همه ظرفیت و پتانسیا در استان اما بیکاری، فساد و فقر نیز در این استان زیاد است.

رضاحسینی با اشاره به اینکه در استان کرمان می شود با برنامه ریزی و همراهی طی یک سال و نیم، بیکاری را به کلی برطرف کرد، تصریح کرد: این همه معادن و سرمایه گذار داخلی و خارجی آماده کار است، اما زمینه مهیا نمی شود به دلیل اینکه سیاسی و جزیره ای نگاه شده و ثروت و قدرت برای افراد محدود خاصی تعریف شده است که باید این حصارهای را بشکنیم.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیکاری و فقر دارد ایمان مردم را ضعیف می کند، گفت: این هشدار را به مقامات اجرایی استان می دهم چنانچه نمی توانند کار کرده و سرمایه گذاری نمایند، اجازه بدهند ما نمایندگان وارد صحنه شده و سرمایه گذار را وارد صحنه کنیم. ما کار را راه می‌اندازیم و درخواست این است مقررات و بروکراسی اداری جلوی پای ما را نگیرد.

وی با اشاره به اینکه زشت است برای هر مسئله ای مقام معظم رهبری وارد صحنه بشوند، افزود: در سنوات اخیر شاهد هستیم برای هر مشکل و بحرانی بسیج و مردم وارد صحنه می شود، پس دولت چه کاره است؟

رضاحسینی با اشاره به اینکه باید مسئولان اجرائی کم کار و متخلف باید تحت پیگرد قرار بگیرند، افزود: بسیاری از مسئولان اجرایی و اداری در شهرستان ها کارآیی ندارند و ضعیف هستند.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انتظار داریم با محوریت دستگاه قضائی و کمک دستگاه های امنیتی بر مشکلات فائق بیاییم گفت: اگر سرمایه گذاران را ساماندهی و هدایت نکنیم، به خارج از کشور و استان های دیگر می روند؛ باید امنیت سرمایه گذار تامین شود و در دستگاه های اجرایی یک VIP سرمایه گذاری راه بیندازیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی بیکاری سرمايه گذاري سرمایه گذار استان کرمان وارد صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند

استاندار کرمان گفت: چینی ها سرمایه گذاری زیادی در استان کرمان انجام داده اند به طوری که در بخش خودروسازی و قطعه سازی برای ۱۲ هزار نفر در مناطق محروم این استان اشتغالزایی کرده‌اند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در نشست خبری دومین دوره رویداد بین‌المللی سرمایه‌گذاری و توسعه کشور (کرمان آیدکس 2024 ) در اتاق بازرگانی ایران  اظهار  داشت: صادرات 40 کالا با ارزش 10 میلیارد دلار  به 50 بازار  از استان کرمان  برنامه ریزی شده است که هدفی قابل دستیابی است.

وی در پاسخ به خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: چینی ها سرمایه گذاری زیادی در استان کرمان انجام داده اند به طوری که در بخش خودرو سازی و قطعه سازی برای 12 هزار نفر در مناطق محروم این استان اشتغالزایی کرده‌اند.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرگزاری تسنیم  در ارتباط با آب گرفتی برخی از صنایع استان کرمان از جمله خودروسازی‌ها بعد از سیل اخیر گفت: در منطقه بم در سطحی بالغ بر 20کیلومتر بارندگی و سیل وجود داشت  تا وارد دشت شود اما با توجه به اینکه شدت جریان آب کند بود خسارتی آنچنانی وارد نکرده است.

وی افزود: آب در حال حرکت به مدت حدود 2 ساعت وارد پارکینگ های خودروسازان که در شیب قرار داشتند، شد اما آسیبی وارد نکرد وارد سالن ها و خط تولید نشد.

استاندار کرمان گفت: ظرفیت‌های زیادی در استان کرمان در بخش های مختلف از جمله انرژی های تجدیدپذیر، گردشگردی،محصولات کشاورزی،ذخایر معدنی وجود دارد؛ از طرفی سرمایه‌گذاری‌هایی انجام شده تا شاهد تولید کل زنجیره فولاد و بخشی از زنجیره مس در استان باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی