Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری روز پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار داشت:  در بخش ها و شهرهای تابعه شهرستان ری برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز اقدامات خوبی صورت می گیرد اما جهاد کشاورزی شهرستان بایستی جلوگیری از تغییر کاربری زمین های زراعی را اولویت کار خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه افرادی سودجو در حریم روستاها زمین های زراعی را از روستائیان با قیمت ناچیز خریداری کرده و با ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری سودهای کلانی را در گذشته  بدست  آورده اند و معضلات آن برای منطقه باقی مانده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید مجموعه شهرستان ری از تولید در بخش کشاورزی حمایت ویژه خواهد کرد و با تولیدکنندگان محصولات کشاورزی تعامل و همکاری لازم را خواهد داشت.

وی اضافه کرد: بدلیل وجود مرکز دفن زباله آرادکوه مراکز تفکیک زباله در شهرستان ری بوجود آمده که از طرفی باید از فعالیت این مراکز در حاشیه شهرها و روستاها جلوگیری شود و از طرف دیگر در یک نقطه مشخص که مزاحمتی برای ساکنین شهرها و روستاها نداشته و این مراکز بصورت متمرکز مستقر شوند.

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: در حوزه شهری تامین پارکینگ بسیار مهم است و شهرداران این موضوع را بصورت ویژه مدنظر قرار دهند تا در آینده با افزایش جمعیت و گسترش شهر، مشکلات و معضلات شهری بوجود نیاید.

توکلی یادآور شد: تبعیت از قانون برای همگان ضروری است و در این راستا شهرداری تهران نیز در خصوص حریم شهرهای قیامدشت و قلعه نو از قانون تمکین کند زیرا این شهرها بر اساس قانون ایجاد شده اند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است.

برچسب‌ها شهرستان ری روستائیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری روستائیان شهرستان ری روستائیان شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسماعیل بیگی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار و اعضای این ستاد در اسلامشهر قدردانی کرد و گفت: اسلامشهر و یکی دیگر از شهرستان‌های استان سال گذشته بیشترین نذورات را در امر بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند که قابل تقدیر است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران با بیان اینکه مؤسس ستاد بازسازی عتبات عالیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: با همت این شهید والامقام اقدامات بسیاری توسط این ستاد در سال‌های گذشته صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر توسعه حرم حضرت سیدالشهداء (ع) در حال انجام است و مردم می‌توانند در این پروژه مشارکت داشته باشند.

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه حجت الاسلام سراقی رئیس ستاد بازسازی اسلامشهر به ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در سال گذشته جهت جمع آوری نذورات مردم شهرستان پرداخت.

کد خبر 6088706

دیگر خبرها

  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی